Mijn vorige onderwerp kwam wat dramatischer over dan het was. Ik liet me even meeslepen in mijn gevoel,en op dat moment typte ik mijn verhaal . Mijn excuus daarvoor. Super bedankt voor alle berichten. Ik ben weer helemaal op en top happy. Heb vanmiddag voor mijn beide zusjes leuke kleertjes gekocht, overal vette kortingen dus mega leuk. Dan koop je nog eens wat he. Nu weer leuke dingen! Zelf ben ik twee dagen overtijd . Heel spannend. Ik heb gisteren wel getest, ik weet het nog niet echt. Ik had een test van kruidvat, die hebben ze nieuw, zag ze er nooit eerder. Zo'n klein wit apparaatje waar je met een klein buisje 4 druppen urina op moet druppelen. Toch is er vage streep komen te staan. Wat ik hier mee moest wist ik niet. Beschouw het niet als zwanger. Na een paar uur heb ik toch weer een test gehaald bij de apotheek voor duidelijkheid. Deze test liet ook een hele vage streep zien . Maar ook deze beschouw ik niet als positief. Na een uur vond mijn vriend de test en die helemaal verbaasd, zag een streep. Inderdaad zag je hem toen ook heel duidelijk. Maar ik wil er nog niet aan dat het zo zou kunnen zijn. Vanmorgen heb ik toch weer getest omdat ik er nog een overhad van de kruidvat. En net als de andere testen weer een heeeeel vaag streepje. Toch zie je ze wel maar niet duidelijk. Zelf al kijk ik er op afstand na zie ik een streepje. Ik weet het eigenlijk niet . Hebben hier meer ervaringen met die kruidvasttesten dat je na de test toch een streepje ziet, heel vaag, os dat gewoon? Na 15 minuten werd het echt vage wel duidelijker maar dan kan ie toch niet positief zijn. Ongi is er nog steeds niet. Ik weet niet wat ik moet denken eigenlijk
Voorzichtig gefeliciteerd. Je hebt al een paar streepjes gezien, ook al zijn ze vaag. Misschien over 2 dagen nog eens testen met een normale test. Laat je het weten? Succes!
Ja, maar echt vaag, toch zag ik ze bij alle drie de testen. Al maak je een foto, dan zie je het ook wel. Maar het is echt vaag. Als je overtijd bent, is het dan niet duidelijker? De foto's van onduidelijk testen hier zijn echt duidelijker.
Hoop dat je zwanger bent meid! En goed gedaan door leuke dingen te kopen voor je zusjes Je kan het beste morgenochtend weer testen!
Ik zou ook morgen of overmorgen nog eens testen Misschien CB digitaal.....Wel spannend hoor want lees toch vaak een streep is een streep. Ik zal voor je duimen meid.
Ik heb dat inderdaad ook veel gelezen hier, streep is een streep. Maar ja, we wilden het al een tijdje, en nu kan ik het gewoon niet geloven. Ik bedenk steeds dat het gewoon toevallig is. Maar testen die ik al eerder hebben gedaan waren helemaal blanco . Maar nu zie ik toch echt wat, maar het is gewoon zo vaagjes. Dus bedenk ik me maar dat het indroog streepje zijn, maar alledrie de testen had het, dus wel vreemd dan . Ik vind het gewoon erg spannend. Ik wacht gewoon nog even af tot het weekeinde. Ik kan het bijna niet. Ik teste ook wel eens en werd na een uur ongesteld. Ik wacht nu gewoon tot zaterdag en ga dan een CB test doen denk ik . Maar wat spannend
een streep is een streep meid. Gefeliciteerd. Het kan zijn dat je nog niet heel ver bent in je zwangerschap en dat je daarom nog licht test. Test over 2 dagen nog eens dan moet hij duidelijker zijn.
Tsja, onze klusdagen waren 2,3,4 juni, stel ik zou dan zwanger zijn geraakt dan had je het toch wel duidelijker moeten kunnen zien? Ik moest het zondag worden, zaterdag hebben we een erg gezellige nacht gehad , kan het mogelijk zijn dat het toen raak was en vandaar de lichte streep?
nee, zo snel gaat dat niet, je hebt eerst nog een innesteling. Deze is denk ik al geweest als je zondag ongesteld moest worden. maar ik zou gewoon nog een dag of 2 wachten en dan weer testen.
hihi tsja, kon zijn , omdat ie vaag was. Maar in het weekeinde test ik weer inderdaad. Misschien word ik vanavond of morgen wel gewoon ongi . Maar goed, de testen hebben wel een kleine hoop gegeven, al waren ze vaag .
Ik hoop het voor je heeft blijkbaar geholpen om je frustatie van je af te schrijven Laat gauw wat weten. Groetjes nadine
spannend meis, ik ben heel benieuwd! Ik heb zelf dit weekend ook 2 hele hele vage lijntjes gekregen bij de testen van het kruidvat Wist ook niet zo geod wat ik er mee moest... Ga morgen weer testen met een andere test nu... Hopelijk betekenen die vage lijntjes voor ons beide toch gewoon zwanger, ik duim voor je!
Heey, jij ook twee vage lijntjes? Ze zeggen, een lijn is een lijn, hoe vaag die is. Ik hoop het voor ons . Laat je het ook weten? Ik wacht tot vrijdag of zaterdag. Dan test ik nog een keer. Kan het elke dag doen, maar dat voelt zo frusterend. Over een paar dagen is hij vast duidelijker als het zo mag zijn.
Dat dacht ik ook, vandaar dat ik morgen pas test, met een andere deze keer! Als die negatief is, dan wacht ik wel af wat er gaat gebeuren, dan vind ik het erg vaag dat die lijntjes er bij ons zijn gekomen... Maar goed zo licht kan ik eignelijk ook weer niet geloven dat dat positief is... Ik laat het je weten natuurlijk! Ik blijf voor je duimen verder!
Ik wilde het ook niet geloven hoor, was zelfs verbaasd. Ik hoop het elke maand, maar als het echt zo zou zijn zou ik het nog niet geloven. Het leek mij negatief, maar elke test was weer vaag, zelfs een test van de apotheek. Na de positieve berichten hier ben ik wel hoop gaan krijgen maar toch geloof ik het niet. Een test zou toch duidelijk moeten zijn, vooral die van vandaag. Ik ga van niet zwanger uit, al ben ik nog niet ongesteld geworden. vreselijk dat wachten. Ik voel me ook heeeeel anders dan anders, maar dat hoop ik elke maand rond de ongi datum en als je het hoopt lijk je ook van alles te voelen, ik dan wel in ieder geval. Maar ik ben zo moe en lusteloos, maar merk de ongi krampen niet. Heb ook geen buikpijn ofzo. ik hoop het echt!
Oooooh, vind dit zooo spannend voor jullie! Leef echt met jullie mee! Het is jullie gegund! Je hoeft niet te wachten tot het weekend om opnieuw te testen hoor, om de 2 dagen is je HcG verdubbeld dus overmorgen moet je een duidelijker streepje zien. Heb je ovulatietesten? Anders kan je die eens proberen... Oh ja, ik vind niet dat je je moet verontschuldigen voor je verhaal! Lieve groetjes!
Misschien niet nee, maar ik kreeg het gevoel dat ik vreemd was en ego door zo verdrietig te worden tijdens de echo van mijn zusje. En ik liet me op dat moment gewoon heel erg meeslepen door mijn eigen gevoelens terwijl ik ook blij voor hun was, maar ik was even alleen met mezelf bezig en onze wens. Maar het kwam dramatischer over dan het eigenlijk was.