Hallo dames, Wat ben ik blij als de eerste drie maanden erop zitten. Ik hoop me dan beter te gaan voelen. Al een poos ontzettend misselijk, zo erg dat ik medicijnen kreeg omdat ik niks binnen hield. Lig de dagen dat ik niet werk voornamelijk op bed. Heel erg moe en mijn borsten klappen haast uit elkaar. Begrijp me niet verkeerd ik ben ontzettend blij met de zwangerschap, maar zo extreem kwalen had niet gehoeven. Hebben meer mensen hier last van?
Nog niet... maar ik heb geen idee wat er rond de 6 weken gaat gebeuren. M'n borsten zijn wel echt pijnlijk maar verder nergens last van behalve beetje moe en snel weer honger Hopelijk blijft het zo... *klopt af*
Die hormonen zijn killing!! Vanaf 6,5 week tot en met 21 weken gespuugd :s Mega haaruitval Maar goed... Laat die kleine maar snel komen!
Ja hier ook. Behalve de misselijkheid. Maar daar had ik de eerst zwangerschap ook geen last van. Wel sneller moe weer, borsten die onwijs zeer doen en last van me darmen! Hoop dat het snel wegtrekt ook bij jou!
Hier ook erge last gehad van de misselijkheid. Word wel al stukken minder hier, maar ik snap dat het vervelend voor je is. Begrijp je helemaal. Hormonen....