Wij B en N hebben ons pas net aangemeld voor dit forum gisteren om precies te zijn en we kunnen jullie nu al het nieuws vertellen dat we ZWANGER zijn!
Bedankt iedereen voor alle felicitaties! Mijn virned en ik beginnen het eindelijk te beseffen helemaal nadat we het aan zijn ouders en alvast aan mijn vader hebben verteld. Vandaag zullen we het ook aan mijn broers vertellen, alleen mijn moeder moet nog even wachten want die zit zo ongeveer aan de andere kant van de wereld en we willen het toch wel persoonlijk vertellen. Maar het feit dat we papa en mama woorden begint al langzaam tot ons door te dringen. Mijn vriend let er op dat ik wel genoeg fruit en groente eet stofzuigen mag ik nu al niet meer doen, thee zetten krijg ik zelf ook al niet meer de kans voor. Met andere woorden we voelen ons echt geweldig! Op wat kleine kwaaltjes na waarvan we niet precies weten wat dat betekend. En daarom hoop ik dat iemand mij daar mee kan helpen. - Ik heb nog steeds de krampjes die ik ook altijd had vlak voordat ik ongesteld werdt waardoor ik telkens bang ben dat er iets fout zit. - sinds vanochtend heb ik aan de rechter kant van mijn buik een enorm gevoel van spierpijn. Komt dat omdat mijn buik gaat groeien, hoor je dat al in de 6de week te voelen? Help toch een pietsie onzekerheid, wie heeft hier antwoorden op voor ons? Bedankt alvcast! Liefs B en N
wat betreft die spiepijn zijn je banden, die worden uitgerekt omdat je buik dikker wordt en die andere pijn had ik ook in het begin, dus niks ernstigs hoor.
Proficiat. Die pijnen die je beschrijft heb ik ook en dat is omdat je baarmoeder zich aan het aanpassen en klaarmaken is voor de groei van je beebje.
Ik ben blij om vn jullie te horen dat de "klachten" die ik heb er helemaal bij horen, ik zal maar er nu ook niet oveel zorgen om maken en gewoon helemaal van gaan genieten! Bedankt voor de reacties, liefs ons