Pas een week na NOD testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Justme89, 15 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justme89

Justme89 Lid

22 nov 2014
    65
    0
    6
    Hey allemaal,

Zijn er ook vrouwen die pas een week na hun NOD gaan testen om teleurstelling te voorkomen?

Ik heb met mijn man afgesproken dat ik pas een week na mijn NOD mag testen. Hij weet hoe gevoelig ik ben en hij wil niet dat ik hierin teleurgesteld wordt.
    De vorige keer heb ik dit natuurlijk niet een week vol gehouden en na mijn man te hebben overgehaald, was ik een dag na de negatieve test toch ongesteld. (5 dagen na mijn NOD)
    Dus nu wil ik me eigenlijk wel aan die week houden en mag ik pas aankomende zondag testen!
    Maar ik voel me zooo ontzettend zwanger!! (De vorige keer ook hoor, haha :p) Ik weet dankzij dit forum dat je lichaam je zo ontzettend voor de gek kan houden.
    Ik heb eraan zitten te denken om stiekem te testen, maar ik wil dit eigenlijk wel graag samen met mijn man doen.

Ohja, en is het heel erg als ik mijn foliumzuur per ongeluk een dag vergeet??

Liefs,

2. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Knap hoor als je zo lang kunt volhouden om niet te testen. Ook al test je 5dgn na je nod... je lichaam kan je goed voor de gek houden.
    Ik had gewoon op nod getest... is ie wit en er is nog steeds geen bloed? Dan na 2dgn nog eens herhalen...

En als je je foliumzuur een keer vergeet is dat geen probleem hoor.

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Ik zou geen week kunnen wachten. Daarvoor ben ik veels te ongeduldig. :D

4. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ik kan geen week wachten ben deze keer al op8 dpobegonnen omdat ik me zwanger voelde. Succesmet wachten nog.

5. Esje33

Esje33 Actief lid

21 aug 2013
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk niet dat het heel veel uitmaakt. Het lijkt me dat als je 5 dagen na nod nog ongesteld wordt je net zo teleurgesteld bent. Tot dat je echt zwanger bent is elke maand dat je weer ongesteld wordt denk ik een teleurstelling. Daar ontkom je helaas niet aan! Hopelijk kan je snel testen en is het nu raak😊

6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Zou je niet gewooon uitgaan van jr langste cyclus? En daarna testen? Als je over tiis gaat verwacht je toch al stiekem dat je zwanger bent.. Ik Ou dan liever testen en geen streep zien en zo mijn ongesteldheid afwachten dan 5dagen wachten en tochc nog ongesteld worden

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Herkenbaar... Hier zoveel negatieve testen gehad, dat je op een gegeven moment gewoon niet meer wilt testen. Als je dan niet ongesteld wordt, wacht je met testen puur om niet de teleurstelling te krijgen. Zolang je niet ongesteld wordt, kun je hoop blijven houden. Dus dan stelde je het testen zo lang mogelijk uit.

Met de IVF en ICSI's moest ik wel testen, want op de testdatum kregen we sowieso een bloedonderzoek. 's Ochtends bloed afgeven en dan 's middags de uitslag. Ik wilde de uitslag eerst zelf zien en verwerken, ik wilde dat niet 's middags van een assistente horen. Dus dan moest ik wel een test doen. Gelukkig uiteindelijk met positief resultaat!

Succes!

8. Justme89

Justme89 Lid

22 nov 2014
    65
    0
    6
    Dank jullie wel voor de reacties.

Ik vind het ook heel erg moeilijk om te wachten. Mijn langste cyclus was 36 dagen, en daar zit ik dus nu 2 dagen overheen.
    Maar... Ik ben donderdag jarig, en ik heb mijn man overgehaald dat het toch wel een heeeel erg leuk verjaardagscadeautje zou zijn!!
    Dus ik ga donderdag ochtend testen!

Spannend!! :D:)

9. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Ik test als ik ongeveer een week overtijd ben.

10. Justme89

Justme89 Lid

22 nov 2014
    65
    0
    6
    Catlady: Ik begon haast te denken dat ik de enige was!
    Doe je dit ook om teleurstelling te voorkomen of heb je een andere reden?

11. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik ga proberen of ik vrijdag pas kan testen
    Nod was gister, had zondag neg getest dus heb ik mij voorgenomen om op het bloed te wachten. Als het er vrijdag nog niet is ga ik testen

12. Justme89

Justme89 Lid

22 nov 2014
    65
    0
    6
    Ben benieuwd Sabo!! Succes :)

Deel Deze Pagina