korter dan verwacht!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by tycoon, Jan 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tycoon

tycoon Lid

Dec 26, 2006
    90
    0
    0
    hellevoetsluis
    hallo allemaal,

heb vandaag mijn eerste echo gehad ik dacht dat ik 7 weken was en drie dagen maar de dokter zei ongeveer 7 weken en op de echo staat 6w4d is dit erg ?
    en wie heeft dit ook gehad en liep alles goed af?

het hartje klopte wel gelukig hihih ,maar vind het wel eng dat het korter is of hoef ik niet bang te zijn ?

hoop wat te horen groetjes

2. Patrieske

Patrieske Bekend lid

Feb 9, 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Maak je geen zorgen. Als de gyn zegt dat het goedzit dan is dat zo. Bovendien kan het heel makkelijk zo zijn dat je eisprong net een paar dagen later is geweest dan je dacht. Ik heb dat ook gehad toen ik zwanger was van mijn zoontje. Ik dacht toen acht weken te zijn maar hij was 7 wkn 4 dgn. Geen zorgen dus!

Ik heb drie weken geleden een echo gehad en ik dacht dat ik precies acht weken was, maar het was acht en een halve week. Dus kennelijk heb ik deze keer eerder een eisprong gehad dan ik dacht.

3. Niet meer actief

Dat termijn zegt nog helemaal niks hoor.

Ik ben ook al 2 keer veranderd van termijn en uiteindelijk kwam ik op mijn eigen berekening uit.

Ze hoeven maar een mm verkeerd te meten en je kindje is ineens een week ouder of jonger!

4. Niet meer actief

nee je hoeft niet bang te zijn...

ik was naar mijn idee ook al bijna 8 weken tijdens de eerste echo en toen zei de gynaecologe dat ik pas 6 weken en 3 dagen ver was....

:D

5. tycoon

tycoon Lid

Dec 26, 2006
    90
    0
    0
    hellevoetsluis
    hoi gupsie ,

dat dacht ik eigenlijk ook toen ik die foto zag zat zo een beetje te kijken en hij had zo volgens mij iets groter kunnen meten maar jah je weet het nooit zeker ,, maar ben blij dat jullie reageren is me eerste zwangerschap en ben overal bang voor sorry maar is zo :rolleyes:

maar hoop op meer reacties geeft me wat meer gerustheid...

6. bianc

bianc Fanatiek lid

Nov 30, 2005
    2,251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey tycoon,

is er al iets duidelijks te zien op een echo van 6 weken en een paar dagen, moet ook met 6 weken maar vraag me af of de Gyn, dan wel iets ziet!

7. tycoon

tycoon Lid

Dec 26, 2006
    90
    0
    0
    hellevoetsluis
    hoi ,

ja je ziet niet echt veel je baarmoeder en daar iets in op beeldscherm een paar centimeter en daar zie je het hartje kloppen en heb het ook gehoort maar je ziet nog niet echt dat het een kind is ..

8. bianc

bianc Fanatiek lid

Nov 30, 2005
    2,251
    0
    0
    Zuid-Holland
    ok maar je ziet dus wel iets! en het hartje, ohhh wouw!
    gelukkig was bij jou alles goed, alleen iets korter als verwacht he...

9. tycoon

tycoon Lid

Dec 26, 2006
    90
    0
    0
    hellevoetsluis
    ja klopt inddd..

wens je veel succes en hoop dat alles bij jou deze keer wel goed gaat meid...!

10. bianc

bianc Fanatiek lid

Nov 30, 2005
    2,251
    0
    0
    Zuid-Holland
    ja dank je wel meis!

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Het is bij mij ook al een paar keer veranderd nou ik hou me nu gewoon maar op 1 datum ( in mijn hoofd ) en we zien wel wanneer de kleine gup komt :D

12. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Hier dus ook. we gingen voor de eerste echo..zou 8 weken en 3 dagen zijn, bleek 6 weken en 2 dagen. Heel laat eitje dus....
    Dinsdag weer een echo gekregen en nu netjes 9 weken en 4 dagen..
    ik was wel een beetje angstig na die eerste echo, maar het klopt dus precies

Share This Page