Ik heb vanavond de 1e gonal-f spuit gezet, 75eenheden.(na een tijd alleen decapeptyl te hebben gespoten) Hoeveel tijd zat er tussen jullie 1e hormoonstimulerende spuit en de inseminatie in?
Hoi Zara, Ik ben op een maandagochtend begonnen met Puregon 50E, en had de vrijdag erna de inseminatie. Er zaten 12 dagen tussen. Heb jij ook IUI? Succes meid, zal voor je duimen. Liefs Maaike
thanks!Wilde ff weten waar ik een beetje op moet rekenen. Ja ik doe iui, 3e poging, maar dit is de 1e poging met hormonen.
bij mij was het wisselend de ene keer na 5 dagen spuiten al IUI, andere x na 30 dagen spuiten, maar ik heb dan ook pco, moeilijke follikelgroei
Ik spuit ook Gonal-F en de eerste keer spoot ik 75E en het deed niet veel, na ong 13 dagen 75E te hebben gespoten ben ik naar 112E gegaan. Dus had pas op dag 19 de inseminatie erg lang dus. Ben nu weer bezig met 75E en het ziet er nu beter uit, gister voor de eerste follikel meting geweest en de grootste twee die er zaten, zitten nu al op 14mm en 13mm dus veel sneller dan de eerste keer. Ieder lichaam is anders en ook weer iedere cyclus. Ik denk dat de eerste keer mijn lichaam er nog heel erg aan moest wennen. Succes met spuiten en hopen dat het lekker snel gaat! Liefs Snowy