Pas jij je nieuwe kleren...

Discussie in 'De lounge' gestart door Spoetnik, 30 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cobon

Cobon Niet meer actief

Haha ja dan ben ik weg :|

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.172
    8.902
    113
    Als ik iets in de winkel koop, dan pas ik. Irritant als je weer terug moet omdat het niet blijkt te passen, terwijl je dat kunt voorkomen door in de winkel te passen. In winkels met opdringerige verkoopsters kom ik per definitie niet, dus dat scheelt. ;)

3. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Haha ja, vooral in de Hunkermuller. Doen ze zo het pashokje kleed aan de kant, ga weg joh!!

4. Havermout

Havermout Niet meer actief

In de winkel pas ik altijd.

Maar ik heb een makkelijk figuur en al 20 jaar dezelfde maat dus van broeken en shirts en schoenen en jurken is het eigenlijk vrijwel
    Altijd goed wat ik koop. Kan dus ook zonder passen. Ik pas het meer als het eens “wat anders dan anders is” omdat het dan ineens raar kan staan. Maar dan nog, ik hen zo’n doorsnee figuur dat ik het meeste dan gewoo n alsnog gewoon pas.

5. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.947
    5.930
    113
    Ja ik pas altijd. Helaas iets te vaak dat ik inschat iets te passen en het dan toch weer tegenvalt:p. Daarbij heb ik echt allerlei maten in m'n kast hangen. Ik kan er niet vanuit gaan dat een bepaalde maat altijd goed zit.

Syane vindt dit leuk.
  6. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.927
    1.530
    113
    Vrouw
    Ik weet niet of het voor jou te doen is. In Bergambacht zit Oskam. Daar hebben ze damesmaten tm 45. Ook aardig wat keus.

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  7. Neilia

Neilia Niet meer actief

die wilde ik ook noemen.
    Super fijne service ook daar. Vriendelijk personeel :)

8. Vergeten

Vergeten Fanatiek lid

1 dec 2019
    1.018
    1.754
    113
    Vrouw
    Ik heb een hekel aan kleding passen in de winkel, van alles staan uittrekken/aan trekken/weer uit en dan je eigen kleren aan…zo veel gedoe, vooral in de winter en pas ik dus enkel thuis. In de winkel zelf pas ik enkel een jas of heel soms schoenen.

9. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.995
    3.321
    113
    Als ik kleding voor mijzelf koop in de winkel dan pas ik het wel altijd. (Los van de basic topjes of leggings ofzo)

Deel Deze Pagina