grappig deze vraag... mijn mama en papa wisten pas op 7 maand dat ze een tweeling verwachtten en op 7,5 maand was het al zover ! dus amper een halve maand om eraan gewend te geraken hihi ! maar ja dat is ondertussen wel al 25 jaar geleden toen echo's nog iets heel onwerkelijk waren... nu denk ik toch dat echo's veel beter zijn en dat ze het toch al zouden gezien hebben Groetjes Evita
Onzin ik hoorde t ook bij mn eerste.. was r maar 1 nu bij mn 2e is zelfs mn buik kleiner.. (eerste was HUGE) en nog krijg je zulke opmerkingen! *krijg je er 2?* De grote van de buik zegt NIETS over wat je krijgt en hoe zwaar t is. Maakt helemaal niets uit
Ja, dat ben ik! Bij de 20 weken echo bleek dat er niet 1 maar twee kindjes in mijn buik groeiden.... ik had bij 8 weken een echo gehad en daar zagen ze maar 1 hartje.... schrikken dus! Daarnaast zijn ze ook met 28 weken geboren, dus lang tijd om eraan te wennen hadden we niet. Ik was overigens niet extreem dik, integendeel, ik had een bescheiden buikje. De dikte van je buik zegt dus niks Groetjesm twinsmam
Sjeempie twinsmam, dat is zeker een grote verrassing! Ik zou het ook super leuk vinden hoor, maar ook wel schrikken denk ik. Ik verwacht het niet, want ik heb al meerdere echo's gehad. Och, we zullen we a.s. donderdag dan wel achter komen neem ik aan, als beeb 2 zich dan nóg verstopt, hebben we een heuse Houdini... Alles goed met je tweeling? Had je al veel spulletjes gekocht? De praktische kant lijkt me ook erg moeilijk, als je al een wagen en kamertje gekocht hebt. Van de kleinere spulletjes kun je gewoon 1tje bijkopen indien nodig. Als iemand nog eens de opmerking maakt of het er 2 zijn, zeg ik gewoon "tja, wie weet...."
Ja haha zei ik ook! Of als ze zeiden: zo jij wordt dik! Dan zie ik: Nee! Echt? Ik dacht dat ik juist slanker zou worden nu ik zwanger ben! *zucht* ik vond het echt irritant al die opmerkingen, ik voelde me al zo labiel. Maar een rake opmerking terug geven helpt heel goed. Maar reken maar gewoon op 1 kindje hoor, echo's zijn heel duidelijk met 14 weken.
Ik herken het ook zo mensen hebben altijd wel wat te zeuren.. Mensen zeggen echt alles wat ze denken.. Ik krijg ook vaak te horen zo jeetje wat ben je dik.. Ook ik ben nog maar 1 kilo aangekomen maar ja dan nog moet k t als nog zelf weten toch! Maar volgens mij als het er twee waren geweest hadden ze het wel gezien denk k... Geniet lekker van je zwangerschap en laat mensen lekker kletsen! Liefs