Ik zit nu 3 dagen voor me NOD en heb vannochtend positief gestest met predictor early. Een duidelijke roze lijn die je zo kan zien. Nu lees ik op internet bijna alleen maar slechte ervaringen over die test dus mijn vraag: Wie heeft er wel goede ervaringen? Ik durf niet blij te zijn dus ga morgen een clearblue halen maar bent toch benieuwd naar jullie ervaringen.. Thnx alvast
Heb er geen ervaring mee, maar hoor ik veel negatieve geluiden dus ik lees ff mee. Voorzichtig gefeliciteerd!
Heb je een foto ? Kunnen wij even meekijken, maar als deze duidelijk positief is en geen tuurstreep heb ik goede hoop voor je hoor
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/313220-predictor-early-2.html Bekijk die berichten maar eens
dat heb ik dus ook allemaal gelezen pff rot testen zijn het hoop maar dat ik morgen positief test met clearblue. Ga er toch vanuit dat niet iedereen vals positief test met predictor hoop ik maar
Veel slechte berichten over maar bij mijn oudste dochter heb ik die test ook gebruikt en bij mij klopte de test wel ik ben er niet door voor de gek gehouden Maar er zijn zoveel negatieve verhalen dat je beter misschien even een ander testje kan doen.. ik duim voor je!
Ik zou echt een andere doen! Op het forum hier is een meid met zwanger kraanwater een zwangere man en een zwanger kind! Die testen reageren soms overal op! Ik duim dat een andere een mooi resultaat geeft!
vandaag een clearblue gedaan ben zwanger !! Predictor gaf het bij mij dus wel goed aan Bedankt voor jullie reacties!