Afgelopen maandag voor het eerst getest en dat was direct positief! Wat waren we ontzettend blij! Dinsdag en woensdag weer getest en ook deze (cleurbleu) gaven direct aan dat we hartstikke zwanger waren. Vanaf gister echter ongi buikpuin en verlies van helderrood bloed Ik ga er echter maar vanuit dat mijn lichaam het niet voor niets afstoot en ik ben wel weer blij dat je lichaam daar voor zorgt....maar toch: hij/zij was zó ontzettend welkom
Bloedverlies wil niet altijd zeggen dat het mis is ! Ikhoop dat dat voor jou ook het geval is .... Verlies je veel bloed? vaak bij een miskraam zitten er ook stolsels bij ... Misschien dat je toch ff moet laten controleren .. Hoop voor je dat alles goedkomt!
Dat is schrikken,het was zo gewenst... Misschien toch maar even laten controleren?Of ben je veel bloed verloren?
Er zitten geen stolsels in, het is gewoon echt helder bloed. Heb wel echt ongi buikpuin (wat is pijn? last zeg maar). Ik bel maandag de verloskundige om even te overleggen.
Ik hoopte uiteraard ook de hele tijd nog wel dat het gewoon goed zou zijn, maar ik verlies nu toch elke keer wel zoveel bloed dat het volgens mij gewoon niet goed kan zijn Maandag maar even bellen met de VK.
Hoi Robin 77, wat is dat schrikken he? jouw verhaal lijkt dat van mij, net zoooo gelukkig en de blijdschap die na een paar dagen omslaat in groot verdriet. Ik verloor wel echt stolsels, meer stolsels dan bloed.. Ik wil je veel sterkte toewensen en neem maandag contact op met de VK of HA, hopelijk kun je dan wat duidelijkheid krijgen. Liefs Loesje
Het is inderdaad heel vreemd om dit te voelen. Vandaag toch ook wel wat stolsel dus dat zal het dan wel zijn. Ik merk ook dat de spanning gewoon al van mijn borsten af is, is het normaal dat dat zo snel afneemt zodra een VMK zich inzet?
Dat kan, zeker als het zo vroeg is. Bij mij waren heel snel de zwangerschapshormonen uit mijn lijf... Ik denk dat je lijf heel snel in de niet-zwanger modus over kan gaan.. Daar leek het bij mij in ieder geval wel op.. Hoewel ik nu af en toe ineens het gevoel kan hebben dat ik nog zwanger ben, steekjes in buik en borsten..waardoor ik mezelf weer gek maak(wil zelfs af en toe nog testen).. maar ach, m'n hormonen zullen wel van slag zijn.. niet zo gek natuurlijk. Sterkte Robin!
Balen robin , alshet toch heeft doorgezet,ik hoop voor je dat de vk ander nieuws heeft , maar ik denk dat als je lichaam geen zwangersscahpsverschijnselen meer geeft dat je angst toch waar zal zijn , wat balen zeg ............. Volgens mij kan dat inderdaad heelsnel afnemen , misschien als je nu een test doet kan hij al negatief aangeven , heb ik hier eens gelezen , maar ook weleens dat er ook weer heellang hcg in je lichaam kan blijven zitten .. Niks zo moeilijk als een vrouwenlichaam .... zat er maar een handleiding bij , dan was het misschien iets makkelijker .... Knuffel M@rjon
Robin, Ik heb zelf precies hetzelfde gehad deze week. Ook met bijna 5 weken. Omdat ik overal verhalen lees (je vindt wat je graag wilt zien...) dat bloeden niet persé een mk is heb ik vandaag nog een test gedaan: negatief. Heel gek, maar dat maakt het voor mij wel concreter. Ook heb ik de verloskundige gebeld wat ik moest doen. Zij vertelde dat het vloeien na twee weken echt wel over moet zijn (een paar dagen heviger en daarna oud/bruin bloed wat na een week of twee echt klaar is). Misschien kun je nog een testje wagen over een paar dagen? Dan weet je het in ieder geval als die negatief is....
He meiden, was ik weer even De hele week is het vloeien wel een beetje door gegaan, eigenlijk een vrij normale ongesteldheid. Ik heb gister een test gedaan en deze gaf negatief aan. Beetje dubbel, maar daar was ik nu wel blij om: mijn lichaam heeft het allemaal snel opgelost. Begin van de week had ik uiteraard af en toe nog wel een emotioneel dipje en ook nu denk ik er natuurlijk nog wel aan....maar we gaan er gewoon weer voor! We weten dat het mogelijk is dus daar gaan we dan ook maar gebruik van maken. Bedankt voor al jullie lieve woorden & steun!
heel veel sterkte t is zo van harte en dan mag het net zo zijn. zelf had ik bloedverlies met 5 weken en 7 wkn afgekomen maar je voelt het zelf aan of het juist is maar 1 ding is wel je bent vruchtbaar en na je mk ben je meestal dubbel zo vruchtbaar. sterkte en succes
Echt? Hoezo dat? Robin, ik heb precies hetzelfde. Ik was ook 4,5 week en vannacht is het misgegaan. Ik wil jou veel sterkte wensen!