ik mag je een hand geven Marjolein, ben ook net ongesteld geworden... Bleh, dit is niet hoe ik 2010 wilde afsluiten. Nu wordt het spannend voor jou he, op naar het prius onderzoek in januari. En ik ga toch maar eens goed nadenken wanneer ik aan de bel ga trekken bij het ziekenhuis. Ik denk dat ik nog 1 maand afwacht. Want2be, gefeliciteerd meid!! Helemaal super voor je! Je kunt nu een verloskundige in de buurt zoeken en even bellen voor een afspraak. Waarschijnlijk moet je dan over een paar weken langs komen voor een intakegesprek.
Vlijtigliesje.. Wat balen zeg Ik had deze ronde écht t gevoel zwanger te zijn, dus t kwam wel even hard aan. Inderdaad, op deze manier hadden we t jaar niet af willen sluiten... Hopelijk mag 2011 ons meer geluk brengen! Heb je er nog over nagedacht wanneer naar de gyn te gaan?
hey meiden, hoe is het nou met jullie? @Marjolein, hoe zijn de resultaten van je onderzoek? Ik zie dat je nu je temperatuur niet bijhoudt (tenminste niet in FF). Ik hoop dat je wat duidelijkheid hebt gekregen! @Hanuna, jij alweer een ei in zicht? @Want2be, hoe gaat het met de zwangerschap? Spannend he?! @hier, heb deze maand mijn temp weer vanaf het begin bijgehouden op FF en het ziet er goed uit. Op dag 12 een positieve ovulatietest en dag 13 een mooi rood kruis op FF Mijn basale temperatuur blijkt toch iets lager te zijn dan vorig jaar, dus ik denk dat ik vorige maand ook netjes op tijd een eisprong heb gehad. Ei leek alleen maar later te zijn doordat ik pas vanaf de vermoedelijke ovulatiedatum (na een positieve ovulatietest) ben gaan temperaturen. Maar die was dus ook lager dan vorig jaar. Snappen jullie em nog? Ik zal mijn temperatuurkaartje weer in mijn profiel plaatsen, weet alleen even niet zo snel meer hoe dat moet. Zal effe kijken. liefs, Vlijtigliesje
Hee vlijtigliesje!! Zo te horen heb je een heel mooie temp!! Hopelijk blijft ie nu mooi hoog!!! Hier heb ik t inderdaad niet bijgehouden. Ik wil (proberen) er iets minder mee bezig te zijn, dus heb ik t tempen even gelaten voor wat het is. 7 Februari krijg ik de uitslagen van de onderzoeken. Spannend dus!!
Dat hoop ik ook, bij voorkeur voor een maand of 8 Zo niet, dan ga ik het ziekenhuis opzoeken... Ik snap helemaal wat je bedoelt, om er minder mee bezig te zijn. Maar vind je dat niet lastig? Ik neem me elke keer voor om dat te doen maar het komt er niet van. Kan het gewoon niet uit mijn gedachten zetten helaas. Ben wel erg benieuwd naar je uitslagen. Als je er aan denkt, kom je het dan ook hier schrijven?
Haha, ik weet mijn temp nu dus niet, maar ik hoop op samen een maandje of 8 hoog!! Maarre...de kogel is door de kerk? Jullie gaan hulp vragen als het nu niet gelukt is? Spannend hoor...!! Hou je mij ook op de hoogte? Er minder mee bezig zijn... Pffff dat lukt hier ook niet altijd hoor! Ik moet zeggen dat ik de laatste week veel afleiding had en toen ging het ietsje beter. Maar er minder mee bezig zijn, hoe doe je dat als je iets zo ontzettend graag wil...??!?! Ik blijf het maar proberen, maar het valt niet mee en lukt ook lang niet altijd. Maar als ik een manier gevonden heb, kom ik het zeker even melden hier!! En ik zal de uitslag even komen melden hier!
Ha meiden! Leuk vlijtigliesje, dat je naar me vraagt hier gaat het goed. Zwanger zijn is zeker spannend ... De roze wolk die ik had verwacht is er nog niet helemaal. Heb erg veel last van misselijkheid maar ik klaag natuurlijk niet... Ik hoop dat het jullie ook heel snel gegund wordt!!! Succes met alle keuzes, het afstand-nemen enzovoorts... ik weet hoe het voelt! Ik hoor graag hoe het verloopt! Liefs