Het is een beetje vroeg en voorbarig, maar toch ook wel leuk om over namen na te denken. Sverre is vernoemd naar de opa's. We willen de tweede vernoemen naar de oma's; Johanna en Elizabeth. Als het een jongen wordt, wordt dat dus Johannes E.... Ik ben dus op zoek naar 'de' of een mannelijke variant van Elizabeth. Ik kom zelf niet verder dan Elias. Maar is dat nog herkenbaar voor oma? Bedankt alvast!
In de eerste plaats Gefeliciteerd! Nu vind ik Elias of Eliaz heel goed kunnen hoor, het is in mijn ogen een duidelijke vernoeming naar Elizabeth. En Eli, is dat wat? Wel moeilijk idd... Eliaz vind ik iig erg leuk! En dat snapt oma vast wel denk ik...
Ik vind Elias ook een erg leuke naam voor een jongen! Mijn neefje heeft ook Elias. Ik vind het ook een duidelijke vernoeming.
Oh ja, Elijan, Elijah en Elliot kunnen ook nog.. Ik zal 't eens in de groep gooien, 't is de moeder van mijn vriend dus die moet het er wel mee eens zijn! Bedankt maar weer!
Allereerst gefeliciteerd! Ik vind Eliaz het meest lijken op Elizabeth en ik vind het ook een leuke naam (als 2e naam).
Heb je hier wat aan? Mannennamen afgeleid van Elisabeth: Elisabertus, Elizaberthus, Elizabertus, Lysbertus. Ik zou zeggen...Bertus
vind het helemaal niet voorbarig hoor ik was ook met namen bezig zodra ik wist dat ik zwanger was gefeliciteerd trouwens! Ik vind Eliaz mooi als vernoeming naar Elizabeth