In het grote bad

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Corrievan, 9 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corrievan

Corrievan Actief lid

26 sep 2007
    139
    0
    0
    Eefje vindt het steeds minder leuk om in het kleine badje te gaan. Ze is behoorlijk beweeglijk en hoe stevig ik haar ook vast houdt komt ze toch met een oogje in het water. En dan is het brullen...

Ik heb hier ergens op het forum gelezen dat er sommige zijn die hun baby in het grote bad leggen met een laagje water. Zodat ze meer bewegingsvrijheid hebben.

Ik heb dit dus vanochtend ook geprobeerd. Maar ze gaat elke keer met haar hoofje opzij en komt weer met de ogen in het water. Tot gevolg dat ze dit ook niet leuk vindt.

Hoe gaat dit bij jullie ? Of ben je verplicht zo'n baby zitje te gebruiken in het grote bad ? Volgens mij heb ik gelezen hier dat er veel zijn die zonder zitje het bad in gaan of in de douche kuip.

2. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    zitje is wel handig, kan ze niet met haar hoofdje onder water komen, maar ze kan wel lekker om haar heen spetteren

3. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Hier hebben wij ook een zitje. Echt geweldig

4. Corrievan

Corrievan Actief lid

26 sep 2007
    139
    0
    0
    Dan ga ik maandag toch maar even een zitje halen. Maar hoe krijgen ouders het voor elkaar het zonder zitje te doen ? Ik heb dit toch ergens van de week hier ergens gelezen.

5. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    je hebt ook van die drijfkussens voor in bad... dan hebben ze wel bewegingsruimte genoeg, maar toch ook de begrenzing van het kussen. misschien dat ze dan minder snel haar hoofdje onder water doet?
    waarschijnlijk wil zemet 1 oortje onder water zodat ze haar eigen hartje hoort, dat was ze in de buik van jou ook gewend en is veilig voor haar!

6. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
  7. emmie

emmie Niet meer actief

ja die hebben wij ook, daar kunnen ze gewoon lekker in liggen, echt ideaal! :D

8. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    opgevouwen handdoek onder haar hoofdje en dan gewoon in de douchebak ?

9. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Of samen met je kleintje in het grote bad? Merel vindt dat geweldig. Mijn man pakt haar dan aan en kleedt haar aan. Maar dan moet je natuurlijk wel alletwee thuis zijn.

10. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Wij hebben ook zo'n badzitje. Ik vind het ideaal je hoeft de kleine niet vast te houden. Veel gespetter en lol is het hier altijd. Emiel ligt soms wel een half uur in bad. Helaas zelf geen groot bad dus Emiel moet het met het babybadje doen.

11. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Sofie ligt gewoon op de bodem in bad zonder zitje. Maar ze vind het juist leuk om onder water te kijken dus dat probleem heb ik niet :)

Zitje klinkt voor jou als goede oplossing

Deel Deze Pagina