Pas na positieve test symtomen?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Ludora, Sep 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ludora

Ludora Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Hoi,

Ik weet dat je veel kan beinvloeden door je hersenen. Maar wat ik toch wel apart vindt is dat ik sinds ik een positive test heb gehad, gister, echt misselijk begin te worden...

Of moet ik het zo zien:
    Zondag veel buikpijn, maar niet NOD dus innesteling en vanaf dat moment misselijk?

Ik ben afgelopen maand wel eens een beetje misselijk geweest, maar niet noemenswaardig, en ik ging er ook een beetje vanuit dat dit nog als gevolg van de MK van afgelopen maand kwam.

Zie iemand hier de logica van?

2. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Ik had ook geen symptomen tot de positieve test (toen was ik 5w3d zwanger bleek achteraf) de volgende dag kon ik al niet meer op mijn buik liggen door de zere borsten hahahaha dus er wordt veel gestuurd vanuit je hersenen idd!
    En niet elke zwangerschap verloopt met veel symptomen. Ik heb buiten de gespannen borsten niet echt noemenswaardig ergens last van gehad. Dus geniet er lekker van zolang je je goed voelt!

3. Ludora

Ludora Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Ik ben de hele dag door misselijk, maar ik vind het nog niet eens zo hinderlijk. Ik wordt wakker doe mijn ogen open en ben instand misselijk... herinnerd me er wel direct aan hoe gelukkig ik mag zijn!!

Ik denk dat ik t over een paar weken wel beu ben. Aan de andere kant is t wel goed nieuws...

4. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Ach, kwaaltjes hoeven niks te zeggen hoor! Het betekent niet automatisch dat je zwangerschap goed verloopt....ik had bijna geen kwaaltjes en het is wel goed verlopen en er zijn mensen met veel kwaaltjes waarbij het niet goed loopt!

5. Ludora

Ludora Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Hmm ja das ook waar.

Vorige maand een vroege mk gehad. Ik voel me wel heel anders...

Tsja, je kan niets anders doen als afwachten en goed voor jezelf zorgen...

Geduld is niet mijn sterkste punt. Ik hoop dat positieve gedachten werken!

6. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    was niet me bedoeling je bang te maken hoor, het kwam er weer eens botter uit dan de bedoeling was...rothormonen hahaha

Hopelijk gaat het gewoon allemaal goed!

7. Ludora

Ludora Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Ik probeer gewoon normaal te doen en geduldig af te wachten, je kan er helemaal niets anders van maken....

Share This Page