hey ik had een vraagje, wij willen onze kleine pas als hij ong. 2 a 2.5 jaar is naar de kinderdagopvang doen een dag of 3 in de week een paar uurtjes. Vooral omdat wij het belangrijk vinden dat hij leert spelen met andere kindjes in een groep voordat hij nar de kleuterschool gaat. maar hoelang vantevoren moet je je dan aanmelden? want overal waar ik zoek staat in de 3e maand van de zwangerschap. ja dan gaat dat over de leeftijd vanaf 0. en ik heb het echt over 2 a 2.5 jaar.. weet iemand hier meer over? groetjes
Bedoel je niet de peuterspeelzaal? Dat is hier bij ons vanaf 2 jaar en ik geloof dat kinderen meestal 2x in de week gaan en dan 's morgens of 's middags. Bij ons moet je je kind opgeven als hij/zij 1 1/2 is. In iedere gemeente is dat volgens mij anders geregeld. Zou je misschien op de website van de gemeente kunnen kijken of misschien liggen er bij het CB wel foldertjes (bij ons tenminste wel)
Peuterspeelzaal lijkt mij idd ook een betere optie. Ik heb een foldertje van 't cb meegenomen, en bij ons kan je je kindje vanaf 2 jaar aanmelden en ze kunnen er dan vanaf 2,5 jaar naartoe.
is inderdaad peuterspeelzaal, heel leuk ik zal er eens 1 in je buurt bellen en vragen voor verdere inlichtingen
ik weet dat er bij ons op de peuterspeelzaal en kinderdagverblijf een lange wachtlijst is. dit is ook afhankelijk van hoe groot het allemaal is enz.. maar ik zou ruim van tevoren je kindje opgeven. toen ik 3 maanden zwanger was heb ik mijn kindje ook opgegeven voor het kinderdagverblijf, gewoon weg omdat er een ontzettende lange wachtlijst was.