Pas naar huis als er een kinderzitje is

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door beertje87, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

ja tuurlijk dat snap ik;)

2. Alita

Alita Niet meer actief

pff meiden ik ga niet weer uitleggen wat ik bedoelde met de bv jeetje....

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hihi....zou ik ook maar niet doen ;) :D

4. Alita

Alita Niet meer actief

haha nee denk het ook niet;)

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

jzeker, zelfs babys van een paar maanden zo los op de achterbank liggend.

6. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    ik heb mijn zoon altijd in de autostoel thuis in engeland, hij mag ook niet anders vervoerd worden, maar helaas is het 1x in nederland voorgekomen dat ie achterin bij mij op schoot heeft gezeten. dit omdat ik plotseling naar nederland kwam, met de trein vanuit amsterdam naar assen moest en vanaf assen met de auto opgehaald werd door mn oom. die kon gewoon echt geen autostoeltje regelen op zo'n korte termijn. gelukkig sindsdien heeft mn moeder standaard een autostoeltje in haar auto en als ik die nodig heb om in nederland ergens heen te gaan, gebruiken we die ook altijd. maar oh wat voelde ik me slecht en zat met een bonkend hart op de achterbank van de auto.
    in engeland werd je ook het ziekenhuis alleen uitgelaten met autostoeltje. vind het erg goed dat er zoveel aandacht aan besteed wordt!
    hier krijg je ook een paar weken voor je bevalling een 2 uur durende voorlichting over autostoeltjes en hoe ze in de auto horen en kon je ook je eigen autostoeltje laten controleren om te zien of ie goed erin zat.

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

IK vind het ook een vereiste!!

Toen ik in het ziekenhuis lag na de ks van Esmee lag er bij mij een vrouw op de kamer die dus ruzie had met de verpleging omdat ze het kindje wou vervoeren op schoot, achter in de auto. Zelf hadden ze geen auto dus vonden ze het niet nodig. De zuster kon niets anders doen dan beargumenteren waarom het nodig is maar de ouders hebben uiteindelijke de keus. Was erg sneu om te zien..

8. noukie89

noukie89 Niet meer actief

waarnschijnlijk mensen uit het jaar 0 die nog moeten ontdekken dat er kinderzitjes zijn misschien verkopen bij de uitgang van het ziekenhuis ??????

Deel Deze Pagina