pas net zwanger en nu voel ik een zeurend gevoel in mn buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Janneke G, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

22 feb 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    Vandaaag., buikpijn pffff.. en beetje last van de rug ( kanook van me schoenen komen hahaha)

2. Moessie80

Moessie80 Lid

1 mrt 2009
    16
    0
    0
    Hoi JannekeB,

Ik heb hier ook last van gehad, vorige week maandag kramp daarna licht bloed en daarna stolsels met donker bloed, heeft tot vrijdag aangehouden, HH op HHpost dacht aan mk, Vk dacht dat het van alles kon zijn, nu voel ik me weer goed en wel last van onderrug soms steekjes in buik en soms gevoelige borsten, nu mocht ik vandaag bellen als bloeden niet erger is geworden, nu heb ik morgen een afspraak voor echo.... vindt t wel heel spannend ben aan ene kant bang dat het toch weg is.....pfffff nog een paar uurtjes te gaan en dan weet ik meer!

Gr. een bange Moessie

3. Janneke G

Janneke G Actief lid

31 okt 2008
    204
    0
    0
    Front office medewerker
    Venlo
    wat spannend moessie, ik wens je heel veel succes morgen! laat je wat weten morgen?

4. Moessie80

Moessie80 Lid

1 mrt 2009
    16
    0
    0
    hoi JannekeG,

Ik laat het morgen zeker weten....

Liefs

5. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Dus allebei vandaag een echo. Heel veel sterkte en ik hoop dat we allebei gerustgesteld en helemaal happy thuiskomen!
    Ik moet nog bijna twee uur wachten en ben erg zenuwachtig.......vreselijk.
    Maar ja daarna weten we meer.
    Ik laat het jullie weten!

6. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

22 feb 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    Ik heb morgen echo

7. Mamavanjoshua

Mamavanjoshua Actief lid

3 mrt 2009
    211
    0
    0
    Ik zit nu ff op de bank omdat ik net ook even steken kreeg toen ik de vaatwasser aan het uitruimen was. Ik schrok ook metteen omdat die eerste 3 maanden best spannend blijven.

Ik moet ook niet alle verhalen lezen op dit forum over miskramen want ik krijg spontaan ook meer pijn op verschillende plekken.

Ik probeer er verder maar gewoon van te genieten want stress is tenslotte ook niet goed, ik heb verder eigenlijk ook niets te klagen!

Mama van Joshua

8. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Nou, na alle pijntjes en toch wel angstige momentjes heb ik gisteren mijn beeb gezien! Hartje klopte en hij bewoog, dus dat ging hartstikke goed! Ook het hartje hebben we nog even gehoord, dus met mijn angsten is het nu wel gedaan. Blijkbaar heeft ie nergens last van, dus ga ik me er niet druk om maken. De pijntjes zullen er dan echt wel gewoon bij horen :D

9. Juup

Juup Lid

27 jan 2009
    89
    0
    0
    Hallo allemaal, ik weet sinds afgelopen vrijdag dat ik zwanger ben. Nu 5 weken precies. Spannend hoor en heel fijn om te lezen dat de krampen bekend zijn. Maak me er ook zorgen om. Ben niet misselijk maar wordt snachts soms wakker en overdag heb ik ook af en toe die krampen, duurt hooguit 10 minuten.
    Darmen zijn volledig overstuur en idd herken ik dat die krampen net als bij een menstruatie tot wc drang kunnen leiden.
    Verder voel ik me behalve de vermoeidheid erg goed.
    Liefs Juup

10. Moessie80

Moessie80 Lid

1 mrt 2009
    16
    0
    0
    Helaas mensen, voor mij is het over helaas was het toch een miskraam.

op zich wel opgelucht. ik heb een inwendige echo gehad en ze zag gelijk niks meer, het zag er wel super goed uit en mn eierstokken zaten vol eitjes.
    Dus ze verwachtte me snel weer terug te zien haha dus mensen ik zorg ervoor snel weer terug te zijn op dit forum

11. Janneke G

Janneke G Actief lid

31 okt 2008
    204
    0
    0
    Front office medewerker
    Venlo
    wat jammer moessie, hopelijk heb je snel meer geluk,
    ik herken je verhaal, inwendig een echo, niks te zien...
    heel veel succes!

12. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    He moessie heel veel sterkte, het blijft een vervelend bericht!

Bij mij is het nog afwachten. Gister ook en inwendige echo gehad. Hier was een zwangerschapsring met dooierzak te zien, alleen nog geen vruchtje. Het kan dus wezen dat ik minder lang zwanger ben dan mijn banner aangeeft en dat het vruchtje nog komt. En anders....tja het is afwachten. Met twee weken mag ik nog een keer voor een echo komen en dan hopen wij dat er iets meer zit........Tot die tijd blijft het spannend!

13. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Moessie, wat naar zeg! Wat een teleurstelling moet dat voor jullie zijn, bah! Veel sterkte ermee!

JannekeB, voor jou afwachten dus, is ook niet fijn! Ik hoop dat je over 2 weken een mooi vruchtje mag gaan zien!

Juup, van harte gefeliciteerd meis. Probeer er van te genieten, je teveel zorgen maken heeft toch geen zin! :D

MvS, leuk he om je beebje voor het eerst te zien! Gelukkig zag alles er goed uit!

Shirl, hoe was je echo?

Kom ik gister bij de vk blijken ze een fout te hebben gemaakt en moet ik volgende week woensdag terug komen voor de intake. Maar heb omdat ze het zo sneu voor me vond toch een echo gekregen!
    En het onze spruit was lekker aan het duikelen haha. Zo leuk om te zien!
    Ik ben een week langer zwanger dan ik in eerste instantie dacht!
    Dus heb ik volgende week nog een echo hihi. Leuk kadootje, zo zie ik het dan maar!

Deel Deze Pagina