PAS OP FOTO'S. miskraam 4 weken??

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jane1981, 18 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoe is het nu? Nog meer stolsels baarmoederweefsel verloren?

2. Als je wilt heb ik trouwens ook een foto van mijn miskraam van ong. 6 weken.
    Voelde plots ook wat eruit komen en heb het opgevangen. Het is echt veel kleiner dan de foto die jij plaatst, dus ik denk dat het bij jou baarmoederwand is ofzo

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Sinds vrijdag eigenlijk geen bloedverlies meer gehad.
    Af en toe iets met afvegen voornamelijk oud bloed maar niet noemenswaardig.
    Al met al nog minder bloed verloren dan tijdens een menstruatie, die als ik uitga van een lf van 14 gestopt was voor nod.
    Erg vreemd.

4. Jeetje verwarrend zeg!

5. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik herken het hoor! Ik heb in mijn leven heeeeel veel vroege miskramen gehad, ontelbaar veel (omdat ik zo bleek later, een b12 tekort had). Ik heb het bijna altijd kunnen zien. Wat je moet doen is het spul 24 uur in een bakje met water leggen. Baarmoederstolsels lossen na 24 uur gewoon op namelijk, maar zwangerschapsweefsel lost niet op en wordt wittig. Dan weet je het zeker. Een keer heb ik ook zo'n sliert gehad. Het is namelijk niet enkel een vruchtje van 1 mm, maar ook alles er omheen. Toen ik met 5,5 week een miskraam had, kwam er een bol uit groter dan een bolder knikker. En een keer kwam het er niet goed uit, was ook heel vroeg, en toen had ik iedere keer als ik ongesteld werd vreselijke pijnen, ik trok wit zwetend weg en dacht dat ik flauw ging vallen van de pijn. Volgens de dokter een miskraam die niet goed afgerond was. Bij de derde menstruatie hierna kwam er toen ook zo'n sliert uit, daarna was ik verlost van de pijn.

Deel Deze Pagina