pas op loslopende................

Discussion in 'Baby en dreumes' started by schaapie123, Jan 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

Pas op loslopende dreumes:D:D:D:D:D

ze is dinsdag 1 jaar geworden, en vond het dus ook tijd om meteen maar meer los te lopen, ze liep al een tijdje achter de blokken wagen.
    sinds vandaag doet ze niks anders dan loslopen hihihihihi.
    En blauwe plekken kweken, vooral als we moe zijn en dan heeeeeel druk gaan doen hihihihi
    ze wilde zelfs niet in bad zitten, mooi op haar hurkjes blijven zitten of staan.

ben zo trots:):D

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Daar mag je ook trots op zijn hoor!
    Heerlijk toch dat ze op onderzoek uitgaat?
    Die van ons loopt wel (als het moet) achter een babyrolator, maar los ho maar!
    Hij stond al met 7 maanden en liep met 8 maanden overal langs af. Levensgevaarlijk toendertijd!
    Maar het is daar bij gebleven, we wachten met smart!!!
    Wat hij wel sinds deze week kan, ook leuk, is achterste voren zelf de bank af glijden!!
    Vanavond dacht hij dat hij in de goede richting achteruit zat, maar hij kroop eerst een meter in zijn achteruit over de bank totdat hij in de gaten kreeg dat hij zijn kontje moest draaien, en ja hoor daar ging meneer, hups alsof het niks voorsteld, de bank af!
    Is toch raar dat hij dat wel kan, maar het vertikt om een stap los te zetten!!??

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ja dat van de bank afgleiden vind ze ook geweldig, hier ook al 1 die maanden langs tafels banken etc liep

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Daar zou ik ook heel trots op zijn..
    Ik heb een lui meisje (bijna 16maanden) maar de laatste 2 weken vertikt ze het gewoon om stapjes los te zetten. Als ik haar op de grond neer wil zetten dan houd ze gewoon haar beentjes in de lucht, of ze gaat gelijk weer zitten. Klein eigenwijsje.
    Ze kan het wel, voor deze 2 weken deed ze het wel. Ze kan ook al een aardig stukje loslopen (we moesten haar dan wel zelf neerzetten en haar roepen, dan kwam ze naar ons toe). Maar uit zichzelf heeft ze het nog nooit gedaan. Als de tafel te ver van de bank staat dan rekt ze zich of helemaal uit, of ze gaat op haar knieen naar de tafel toe.

5. keano

keano Actief lid

Jan 20, 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    Ons Keano loopt ook sinds 2 maanden...ben ook al zo trots:DHet enigste wat hij wil is lopen, kruipen is er niet meer bij...en het liefste loopt hij met schoenen de hele dag rond haha

6. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Het vallen gaat strax wel over! Goed oefenen met loslopen en dan staan ze stabieler op de voetjes en vallen ze minder ;) Mijn zoon viel ook veel in het begin. Nu gaat ze strax rennen, rondjes draaien (en dan vallen) en op de tenen staan en lopen... enne weglopen haha ;) Ik hoef maar met de jas aan te komen en mijn zoon rend keihard weg en dan kan ik er achteraan lopen met de jas haha (leuk spelletje)

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Geweldig hè? Hier ook eentje die op z'n verjaardag ging lopen en flink ook. En dat betekent: BOEM! HO! PATS! Hahaha, hij viel regelmatig en bonkte overal tegenaan. Gelukkig is het een bikkeltje en huilt hij dan eigenlijk nooit maar toch.. sneu was het af en toe wel. Maar hij heeft er snel van geleerd. Hij loopt als een kiviet!

Heerlijk zo trots zijn hè?

8. misa

misa Niet meer actief

Wat goed zeg! Logisch dat je trots bent! Is toch ook heel knap!! Geniet er maar lekker van!

@marijke: hahaha! Heerlijk eigenwijs! Zeker dat stukje over de beentjes omhoog houden..! haha! Maar ook bij jullie komt het vast wel (weer)! Succes!

9. miffy11

miffy11 Niet meer actief

nog gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je dochter!
    en heerlijk dat ze kan lopen, mag je met recht trots op zijn!

10. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,445
    0
    0
    Wauw, daar mag je zeker trots op zijn!!
    Roy deed zaterdag 1 heel stapje los en daar was ik al zo trots op :D
    Nu nog een paar achter elkaar en mijn mannetje loopt ook....

Share This Page