pas op met de peperkoekhuizen van ikea!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou dan denk ik toch dat je iets fout hebt gedaan..

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.234
    7.280
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja dat lijkt mij ook. Gewoon in heet water zetten en de suiker lost weer op toch?

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Pannetje vullen met heet water en flink wat scheppen soda, en dan even zachtjes aan de kook brengen en flink lang laten staan. Dan heb je goede kans dat het nog goed kan komen met je pannetje?

4. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

nah eigenlijk hadden we al te veel pannen sinds we samen wonen dus dit kwam wel goed uit :D

had zowiezo de verrotste genomen hahha

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hete suiker= caramel geeft de rottigste brandwonden en heel snel die er zijn, dat is bekend.

Kinderen laat je sowieso lijkt me niet alleen spelen met hete producten en hete suiker is geen speelgoed dat weet iedereen.

succes met de wonden.

6. VrouwtjeRomy

mijn oppaskindje krijgt een knuffeltje van de ikea omdat ze zich verbrand had en ik krijg een waardebon van 20 euro! Ze gaan een serieuze klacht naar Zweden toe doen waar ze de peperkoeken maken en ze gaan er waarschijnlijk een soort glazuurzakje of anders een kwast bijleveren!

Zo lost de IKEA dat maar weer mooi op!

7. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    kunnen ze er niet op zetten "pas op kans op brandwonden erggroot"

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    267
    83
    Noord-Brabant
    Dat is toch mooi opgelost van Ikea. Ik heb zelf ooit een klacht ingediend, omdat mijn zoontje met z'n handje tussen de opening van de kat vast kwam te zitten in zijn peuterbedje. Kreeg ie zo'n grote krokodilknuffel.

Hopelijk zijn je brandwondjes snel genezen.

9. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Sorry, heel erg offtopic, maar ik vond 'em wel leuk :p

10. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ook beetje offtopic, maar ik heb het peperkoekhuis ook gekocht hoor, gewoon voor onszelf :) En veel vrienden van ons hebben 'm ook. Populair verjaardagscadeautje op het moment. Een nee, nog niemand heeft (oppas)kinderen.

Dus er zijn wel volwassenen die ze gewoon voor zichzelf kopen als een soort van jeugdsentiment :D

11. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Ja ha ha klinkt wel leuk(ook erg pijnlijk voor de kat;))

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    dat is zeker netjes en mooi opgelost door Ikea!
    sterkte met je brandwonden!!

13. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Auch....:(
    Dat doet harstikke pijn! kan me herinneren dat mijn moeder een zak chips in de hens had staan! en dat zat op haar hand! hoe ze dat gedaan heeft.. geen idee. Maar gillen :(

Sterkte ermee meid..

14. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Geen problemen met het ikea huisje gehad hoor.....

15. Skye

Skye Niet meer actief

Whahaha, sorry!! Moet gewoon lachen om de situatie!! Hoe krijg je het sowieso voor elkaar om een zak chips in de brand te krijgen hahaha. Maar dat zou wel knap pijn hebben gedaan!!

TS: Goed dat je eerst zelf bent gaan knutselen, voordat je dat de kinderen liet doen! En super dat Ikea dit zo goed en netjes oplost! Echt heel erg netjes van ze!!!

16. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Wel heel netjes van Ikea! Ze nemen je klacht in ieder geval serieus.

17. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Als je suiker gaat smelten moet je altijd uirkijken, wordt gloeiend heet. Maar wel stom dat ze het maken voor kids.

18. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Netjes van Ikea dat ze het zo oplossen. En dat ze het ook aan "Zweden" hebben laten weten en dat die er dan ook naar kijken.

19. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Ik heb dat huisje ook wel eens gemaakt en als je goed oplet gebeurt er niks.

Maar wat verwacht je dan, dat gesmolten suiker niet warm wordt of zo? Natuurlijk moet je opletten en ze maken het dan wel voor kinderen, ik ken niemand die zijn jonge kinderen met pannen en vuur aan de slag laat gaan. In elkaar zetten moet jezelf doen, huisje versieren met de kids.

Ik vind het zielig voor je dat je je gebrand hebt, maar om nou ikea hier de schuld van te geven...

20. VrouwtjeRomy

dan is de suiker nog steeds warm ;) nogmaals, ik geef ikea hier niet de schuld van, vind het geen kinderspeelgoed. en daar verkopen ze het wel voor. niet of het hun schuld is of niet. dat is de discussie ook niet.

Deel Deze Pagina