Heel kindonvriendelijk dat ze dat op deze manier in de gebruiksaanwijzing hebben gezet. Dat vind ik wel kwalijk van Ikea. Ze hadden gewoon een glazuur erbij moeten doen of aangeven dat je die van poedersuiker + water maakt. Je zal vast niet de eerste zijn die zijn tengels (of meer) verbrandt. Sterkte, auw.
Tja.. zoals met alles van Ikea: eerst in elkaar zetten door een volwassene voor je het kunt gebruiken of versieren. Ik vind het naar voor je hoor, maar ik heb er geen problemen mee gehad en ik heb het huisje eerst laten afkoelen voor ik mijn kinderen ermee aan de slag liet gaan.
ik zou gewoon water en poedersuiker en beetje citroensap mengen, dan heb je een soort lijm....die uiteindelijk ook harder wordt en koud blijft...
ik heb er eergisteren twee gemaakt voor me kinderen en ik heb me niet verbrand maar het is idd wel gevaarlijk wat gesmolten suiker blijft heel lang heet je moet het niet je kinderen laten doen.ik heb ze vorig jaar bij xenos gekocht die waren ook veel leuker en er zaten 4 kleuren poedersuiker bij om te lijmen. dus veel veiliger en kunnen de kinderen het ook doen