Hallo, Sorry ik heb geen idee of het invloed heeft op de decapeptyl, ik heb hier geen ervaring mee. Je zal het even moeten afwachten, maar ik zou mensen die een medisch traject volgen om zwanger te worden echt afraden deze (en blijkbaar zijn er nog meerdere) multivitamines met vitex agnus castus te slikken. Let dus goed op wat je koopt en inneemt.
Ja groot gelijk. Het zou gewoon duidelijk vermeld moeten staan. Denk dat bijna niemand dit weet. Ik wist het iig niet. Mocht iemand in mn omgeving zoiets hebben kan ik het nu wel vertellen gelukkig. Ben benieuwd of je reactie krijgt van etos
Ja supergoed dat je dit aanstipt! Ik heb in de afgelopen jaren (gelukkig) al vaker een post over de Etos pillen langs zien komen waar vrouwen elkaar op Agnes castus wijzen. Veel vrouwen gaan het slikken en zijn er niet van op de hoogte en denken dat het een gewoon voedingssupplement is. Eigenlijk zou etos het duidelijk op de verpakking moeten zetten.
Jazeker lastig… Ik had sinds mijn eerste miskraam ook vetter haar en heel veel pukkels op mijn rug. Ging pas over toen ik 16 weken zwanger was, Dus totaal zo’n 2 1/2 jaar last van gehad. Ik heb de afgelopen jaren verschillende supplementen geslikt en zalfjes gesmeerd en middeltjes gebruikt. Je kan mee voeding ook van alles doen in je hormoonbalans door dingen wel of niet te eten. Waar ik mij altijd aan vast hield was of iets goed voelde. Als deze pillen voor jou niet meer goed voelen zou ik ze zeker niet meer slikken. Een lf van 11 dagen is mooi hoor. Ik had een lf van 7-10 dagen (en zelfs daarmee werd ik zwanger). 10-11 dagen is laaggemiddeld maar wel prima!