Doodverklaarde man zet mortuarium op stelten | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl het zal je maar overkomen...gelijk een hartverzakking van de schrik
op tv is er ook wel eens een programma over geweest je kan dan ook een ziekte hebben waardoor het lijkt dat je echt dood bent maar dat ben je niet alleen kan je dan gewoon helemaal niks terwijl je alles kan horen ik denk dat ik later maar met een bel onder de grond ga hihi
Vroeger was dit ook al zo, mensen die begraven waren en na zoveel jaar weer opgegraven en dan zater er allemaal krassen van nagels aan de binnenkant van de kist.
Omg! Geef mij der idd ook maar 1 mee.. Hahaha.. Of idd een of andere bel of misthoorn achtig iets.. Moet er niet aan denken :S
hehe, weet in elk geval dat in't verleden een tijd geweest is dat men een bel monteerde aan het graf, met een touwtje in de kist. Maarja, hier wordt alles zo goed gecontroleerd door artsen, zal daar niet het geval geweest zijn denk ik.
Ja precies, en dan nog, ik vind het nutteloos om een lichaam te begraven, neemt alleen maar plaats in die beter benut kan worden.
Nou dat valt wel mee hoor. Mijn vader is net overleden, arts kwam alleen binnen en zei ´ja is overleden´.. verder helemaal niks gevoeld of geluisterd.
@Umm85, nou, innige deelneming iig... :-/ ... Nu wel raar om er verder op in te gaan, maar ik vermoed wel dat er in het mortuarium nog wel een arts aan te pas komt. Hangt misschien ook een beetje van de doodsoorzaak af...
thanks meiden.. Ja wie weet dat het nog eens gechecked werd, weet het niet. Het zat er ook wel aan te komen dat hij zou overlijden, vandaar misschien ook.
Sterkte meis. hier onder misschien iets minder geschikt vandaar die lijnen. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mijn god nagels in de kist brrrr geef mij ook maar een gsm mee. Daarom idd maar cremeren dan is het gelijk met je gedaan pff
vroeger waren alle graven met een bel. en dan hadden mensen dienst (graveyard shift). de hele dag en nacht was er altijd iemand voor het geval dat er een bel ging. en die ging ook nog!!!
hij moet blij zijn dat hij niet in een extreem warm land woont. daar waar geen beschikkking is over koelcelenwordt je regelrecht de grond in gegooit en wordt je binnen 1 dag begraven. dan wordt je zowiezo niet meer wakker denk ik en als dit gebeurd niemand die je hoort. ok moet je in nederland door een arts doodverklaard zijn voor je uberhoudt in aanmerking komt om begraven of gecremeerd te worden en heb je minimaal 3 wachtdagen om alsnog wakker te worden