Nou dames mijn vrienden en familie weten donders goed dat ik t niet wil en dat gebeurd dan ook eeeeeeecht niet!!! En dus ook nog nooit gebeurd! !
ja van mij mag je alles op fb zetten hoor, maar ga er niet van uit dat je dingen 100% kunt afschermen want dat is gewoon echt niet het geval. Dus als je echt niet wil dat mensen je foto's kunnen vinden, is de enige oplossing niets posten.
Dat ben ik met je eens. Maar als je dat wilt moet je ook maar niet meer naar buiten gaan. Want wie weet is klaasje op het strand ook wel een pedo die ongemerkt foto's van jou kindje maakt naakt of niet. Die vervolgens op internet komen.
Ja, ik zit er over te denken mijn zoon alleen in allesverhullende burka naar buiten te laten gaan Tuurlijk, wie echt kwaad wil heeft geen fb nodig. Maar het is nou eenmaal een relatief nieuw medium en we weten nog niet wat er over 30 jaar van alle info over is, dat is wat mij ook tegenhoudt. Misschien btje paranoia, maar better safe than sorry in mijn geval
Ja ik ben er denk ik een beetje erg nuchter in. Als ze kwaad willen hebben ze geen social media nodig. Ook zonder FB etc kunnen ze aan foto's van je kind komen. Maar goed dat is ieder zijn mening en kijk er op natuurlijk
echt wel ziek joh! ik post nooit zulke foto's van mijn kinderen... en heb ook alles afgeschermd... ook geen vage vrienden erop die ik nooit zie ofzo... alleen mensen die ik veel zie..
Even een vraagje want ik stoor me eraan dat mijn kinderen vervolgens wel te zien zijn als bijv een vriendin van mij reageerd op mijn foto dat die dus op haar tijdlijn te zien zijn. Wie weet waar ik dat kan aanpassen? En hoe maak ik een nieuwe groep aan waar ik dus mensen in kan zetten die het mogen zien en de vagere kennissen niet?
Ik heb dan ook vrijwel alleen hele directe familieleden, moeder, stiefmoeder, schoonouders, broer en zus, oma, vriendlief..
ik heb ooit eens zo'n viespeuk betrapt... die zat steeds maar foto's van kinderen te maken op de ijsbaan... ineens loopt hij naar 2 meisjes van een jaar of 10 toe en vraagt of ze bepaalde posities willen aannemen omdat hij mooie foto's van ze wilden maken... heb t even aangekeken en aan de reactie van die meisjes te zien had ik besloten hem aan te spreken... ik vroeg of ik zn foto's eens mocht zien... mocht dus niet... heb zn camera afgepakt en ja hoor, zelfs mijn dochters stonden erop! heb alles gewist van zn camera en die over t ijs gesmeten... vieze smeerlap ongevraagd foto's maken van mijn dochters en andere kinderen! hij maakte dat ie weg kwam... bah ziekelijke mensen! walgelijk...
Ik mag toch niet hopen dat iemand anders ongevraagd foto's van mijn kind online zet. Mijn zoontje heeft die leeftijd nog niet, maar als een andere ouder dat zou doen zou die toch echt een probleem met me hebben. Zoiets vraag je gewoon eerst even.