Show je tuin!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door serena15, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serena15

serena15 Bekend lid

1 okt 2009
    592
    0
    16
    NULL
    NULL
    ha meiden

Wij willen in april onze tuin laten aanleggen door een stratemaker
    nu wil ik een leuke tekening maken met ontwerp van de tuin.
    Maar het is zo moeilijk.
    dus bedacht ik me dit topic

grt serena

2. upc

upc Niet meer actief

Leuk idee.
    De onze is niet echt om te showen :) , wie weet deze zomer.

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Dit is mijn tuin 2 jaar geleden. Er staat inmiddels een klimtoren in voor Luuk en er zijn een paar bomen uit. Ook staat er nu een kippenhok in. Maar tis alvast een idee

Bekijk bijlage 50169

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hej leuk! wilde dit jaar onze tuin ook eens aan gaan pakken. Want er moet koment jaar een kleine Wendy in kunnen spelen en ik wil onderhand ook wel eens fijn buiten kunnen zitten!
    Kon al hoor...maar t is niet naar mn zin. Verre van eigenlijk.
    Dus ik ga mn knolleveldje ook niet showen...sorry.
    Maar kan wel inspiratie gebruiken!

5. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb geen tijd voor tuinieren. de helft van het jaar is het donker als ik na mijn werk thuis kom hahaha. ik heb dus alles laten vol tegelen. heb wel hier en daar struiken in een pot: hortensia enzo.

6. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Onze tuin is op dit moment ook een bouwput want mijn vriend is ermee bezig.
    Wij zijn in september in dit huis komen wonen en het huis is helemaal af en de bedoeling is dat de tuin van het voorjaar klaar is. Dus op dit moment is het alleen maar aarde en zand.
    Morgen worden de schutting geplaatst en vanaf dan gaat mijn vriend een beetje verder met de tuin.

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Onze tuin ziet er op het moment ook niet uit, want we hebben een mol die ons hele grasveld aan het omploegen is :x

En verder staat er een trampoline in die nog ingegraven moet worden. Weer leent zich er steeds niet toe.

Maar we hebben dus een terras, dan een pad naar het andere terras. En verder aan het ene kant (grootste stuk) van het pad gras en aan de andere kant van het pad border met allerlei planten.

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Zo was onze achter tuin:

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier hetzelfde.
    Wij zijn er ook in september komen wonen. Van het weekend hebben we een schutting geplaatst van dopheide, met van die palen er tussen. Staat erg mooi, is wel het dikke dopheide anders kijk je er doorheen.
    Het is deels bestraat, terras wordt iets van 6 bij 6 meter. De rest gras met daarop een speelhuis/toestel voor de kleine.
    1 border waar klimheesters ofzo inkomen, zodat die veilig zijn voor het konijn. Er komen nog 2 bakken voor op het terras.
    Ook komt er een steigerhouten lounge set ( bank van 2,5 meter en 1 van 2 meter ) met 2 hockers. Lekker chillen in de zomer :D

Voortuin wordt grijs split, met 2 grijze bakken en een mooie afzetten van door de midden geknipte 30x30 tegels. Daarin komen een aantal bolbuxes.

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    En dit hebben we er van gemaakt...
    Het is een woningstichting woning, waar we niet zolang willen wonen, dus niet teveel aan gedaan.

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    @consider, mooi gedaan hoor!!! een lekkere tuin geworden!!! hebben jullie zelf getegeld?? en is het gras gezaaid? denk t niet he?

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij laten ook lekker graszoden komen volgende maand. Niks niet zaaien :p

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ohhh als ik sommige foto's zie, zonnetje erbij, duidelijk voorjaar of zomer... dan krijg ik ook weer zo'n zin. Maar als de zomer er hier aankomt zal ik eerst de tuin moeten afspuiten met een hogedrukspuit, want die is helemaal groen van het mos, blegh...

Onze tuin zal ik niet showen, want staat vol konijnenhokken, haha.

Moet nodig es gaan ruimen.

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Consider, mooi zeg. En wat een verschil in tuin.

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    mooie tuinen al zeg!

dit is de onze, ook nog niet zo lang gelden verbouwd. onze nieuwe aanwinst is de blokhut en achter de blokhut hebben we ook nog een heel stuk tuin, waar een schommel en glijbaan staan..

Bekijk bijlage 50249

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
  17. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Wij gaan dit voorjaar aan onze tuin beginnen. Maar ik kon het niet laten om onze megatuin even te laten zien (voor deze tuin was onze keuze gevallen om te verhuizen een paar maanden geleden).
    Dit is het achter stuk. Bij het huis zit een verhard stuk en 2 bergingen. De tuin is +/- 50 meter diep in totaal.
    Bekijk bijlage 50254

18. Female

Female Niet meer actief

#18 Female, 9 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 feb 2010
    dit is de achtertuin, zeg maar.
    Is wel een foto van toen we er nog maar net woonden. Inmiddels al een hoop meer aan gedaan, maar nog laaang niet af.

19. Female

Female Niet meer actief

En dit is het achterste gedeelte de tuin. De boer had het toen net geploegd, daarvoor was het echt een enorme wildernis :D
    En al die rotzooi is nu ook weg he :D

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat een ruimte Female, heerlijk! Ben ik helemaal jaloers op:)

Deel Deze Pagina