Misschien overbodig maar hierbij het volgende: Ik was afgelopen week even bij Belcompany om te vragen of ze iets wisten over dat uit en weer aan gaan van mijn toestel. Het is een fout in de software, volgens hun. Binnen 2 weken zou er een update komen, dit gebeurt automatisch (je toestel vraagt hierom). Mooi dus! Wel even je gegevens veilig stellen! Het zou kunnen zijn dat bijv. je foto's verloren gaan! Ik had nog nooit een backupje gemaakt..nu dus even wel gedaan. U bent gewaarschuwde Elmo
Ah fijn, werd er al helemaal gek van dat hij telkens aan en uit ging! Back up heb ik de laatste keren idd ook gedaan.
Oeh bedankt. Heb er echt heel veel foto's op staan, zal het even op de pc zetten en o de harde schijf.
Ik heb de Galaxy Ace maar heb dat probleem dus ook,wilde binnenkort al terug gaan maar eerst maar even updaten dan.
bedankt voor de waarschuwing. Ik heb nog niet gehad dat hij aan en uit ging. blonde vraag: hoe maak ik een backup van mijn telefoon?
Via Samsung kies, kun je downloaden via de Samsung site! De "oudere" modellen kunnen niet over the air updaten dus dat kan dan alleen via de pc. Gelukkig vraagt het programma of je een backup wil maken Overigens doet dit probleem zich niet mogen voordoen als je bestanden op een geheugenkaart staan...
icecream sandwitch....guttegut waarom geven ze die dingen allemaal van die overheerlijke namen!? gingerbread...honeycomb..... En...IKKE WIL OOK! Maarja geen telefoontje die daar wat mee kan. Pik af en toe die van mijn man (ook zo'n vage galaxy 2ssssss) Maareuh. Backuppen zou je ALTIJD moeten doen voor je gaat Updaten. Het kan altijd fout gaan en dan is het better be safe then sorry! Sowieso eens in de zoveel tijd een backupje draaien van je telefoon (pc, nas, rondzeilende losse harde schijven, etc) is echt geen overbodige luxe!
En dan vergeet je eclair, donut en cupcake nog hahahaha en Jelly bean word eind van dit jaar verwacht hahaha
Voor het backuppen van foto's vind ik dropbox echt een geweldige uitvinding. Dropbox is een online service waar je bestanden etc kunt bewaren. Je hebt het ook voor mobiel en daar heb je de functie dat foto's automatisch naar dropbox worden geupload (je kunt kiezen om dit alleen met een wifi verbinding te doen). Echt super handig.