erger me nu al *zucht*

Discussie in 'De lounge' gestart door piri piri, 25 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ok ik heb soms kort londje....maar ik word al peunerveu van de gedachte dat mijn schoonvader zo op de koffie komt....
    Tis een prima man, hij komt (gelukkig) niet al te vaak, laatste x was in januari. Maar aan telefoongesprekken met mijn man hoor ik zijn (onnozele) vragen en denk ik zucht. Hallooo.... ohw? Moet ze nog 3 maanden, tjeee ik dacht volgende week...hij weet dondersgoed dat ik in juni pas uitgerekend ben, maar gewoon zo'n warbol.
    Kan soms zo ongeintereseerd uit de hoek komen. Kan ik gewoon slecht mee omgaan....en dan zijn partner, zooo overdreven, en weet nu al dat bij binnenkomst gelijk aan mijn buik gevoeld gaat worden, iets waar ik een hekel aan heb, n dus moet gaan omwijken.... leave me the hell alone..
    *zo, hopelijk lucht dit ff op*

2. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.031
    3.851
    113
    Vrouw
    Thuis
    Sterkte

Ga gewoon lekker even rusten. Precies daar waar je schoonfamilie niet zit. Je bent zwanger, 'dus' moe.

3. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Jup. Mijn schoonvader zou mijn schoonvader niet zijn, als ie niet op tijd zou komen...17:00 moeluk hoorrr

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou zeg.. haha het is toch visite, moet die stipt op tijd voor de deur staan?

5. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Oow irritant inderdaad, nou ik wens je heel heel heel heel veel succes. Zal je nodig hebben zo te lezen :p

6. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of hij was zo warrig dat hij de klok nog niet vooruit gezet had :p
    Hehe sorry, maar idd ga gewoon lekker even rusten. Zwangerschap kun je ook altijd als goed excuus gebruiken (A)

7. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Hij komt tog maar 1x in de zoveel tijd, je houdt het tog wel 1 of 2 uurtjes vol met hun.. :)
    Ik zou een buikband omdoen waarop staat don't touch of iets haha misschien dat ze de hint snapt.

Ergens gaan zitten waar hun niet zijn vind ik wel erg overdreven en niet netjes, maar ja dat vind ik dat hoef jij natuurlijk niet te vinden.

In iedergeval succes! Veel plezier zo.

8. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Echt wel, ik sterf van de honger..rrrrrrhij zou mee eten....

9. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    vorige zwangerschap wou schoonmoeder ook altijd aan mijn buik voelen, vreselijk, ik heb het gewoon gezegd, leuk vond ze het niet maar begreep het wel.
    wees eerlijk daar help je jezelf het meest mee, maar doe het wel netjes

10. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    I KNEW IT....grrrr. hij belde net op, over een uurtje is hij er...grrr
    (geen lekke babd oid, gewoon over een uur komt ie) grrr. Hate him.....
    Lig nu met chippies op bed, kom dr pas uit als t eten klaar is maar eet nu al dat t niet gezellig word......
    Mijn vooruitzinde blik laat me niet in de steek, ik zag t al weer helemaal gebeuren, rekening houden met een ander ho maar...EIKEL.....GRRR

11. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    En toen ging het smoezenboek open...

Hij moest bij een kennis op bezoek in het ziekenhuis, en daarna om 17:00 zou hij hier zijn en op tijd weer terug want hij moest nog bij zijn broeg zijn, kwam goed uit, want om 20:30 zou hier bij ons thui ssn klant komen.

Dus ik vraag net aan manlief, waarom komt hij nou zo laat ??
    Ja uh hij was in de war omdat zomertijd in is gegaan...HUH:$ t blijft hoe dan ook 17:00 hier hoor..ongeacht wel of niet verzetten van de klok....;)..en nu ging hij ineens eerst langs zijn broer, ja zo lust ik er ook nog wel een, en al die tijd zitten wij hier te wachten....en honger:x...hoef mijn man er niet op aan te spreken, want o o don;t tocht his papa....

#kijk nu al uit naar de kraamtijd#...opa komt wat later....
    echt niet dat de deur dan open staat waneer het hem uitkomt...:D

12. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Meiss!!

Het is JOUW buik!!

Als jij niet wil dat daar aangezeten wordt, lekker zeggen!!!

Ik vond het ook niet prettig dat mensen aan mijn buik zaten!!!
    Heb dat ook tegen alle mensen gezegd, vooral bepaalde mensen moest ik niet in mijn buikBUURT hebben!!!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sorry maar ik hoop echt dat dit je hormonen zijn die aan het praten zijn en dat je niet altijd zo zeurt...:D

14. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Wat ongenuanceerd en onaardig schrijf je over je schoonvader zeg. Heeft hij je zoiets ergs aangedaan dat je zo weinig respect voor m hebt?

15. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    NEE HOOR tis gewoon een eigenwijze kerel, hoe zou jij t vinden als je om 5 uur afspreekt voor een borrel en eten en hij komt pas om 19:00 aankakken, schuift aan en bij laatste hap segtvie dat ie al moet gaan....daar heb ik dan 2uur op zitten wachten en mijn maaltijd voor verzet. Geen excuus oid ja, dat de hondjes alleen zaten, dat ie dus weer snel weg moet, hoe hij dat tijdens zijn 40 urige werkweek doet....
    Je ja mijn respect wel afvragen, ik vraag me dat van hem ook af.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    iemand komt op visite en komt een uurtje of iets langer later en belt nog op om dat te zeggen... dat vind ik geen "hate him" waard.
    Ik vind jou echt zwaar onrespectvol naar de vader van je man.
    Als je het nou echt zo vreselijk vind om iets later te eten pak je toch gewoon een boterham.
    Maak je niet druk. Is niet goed voor de baby...

17. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Als jij zo gezellig bent zoals je hier overkomt (dit topic bedoel ik) dan zou ik persoonlijk ook weer snel vertrokken zijn.

18. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Succes voor je partner! ;)

19. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik zou het echt niet zo boeiend vinden dat ie wat later komt. Dan zou ik alvast gaan eten hoor haha, maar ik maak me niet zo snel druk, heb je alleen jezelf maar mee.
    Als iemand gewoon oke tegen me is vind ik het prima. Ik vind het erger als mensen te vroeg komen als te laat haha.

20. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik kan er wel inkomen dat je het zat bent. Ik had alleen niet zo lang gewacht met eten. Ok een half uur of een uur later, maar dan was ik toch echt gaan eten. Dan warm ik het wel op voor degene die komt, moeten ze maar op tijd zijn.

Echt aardig klinkt het zo niet, maar dit klinkt niet als de eerste keer dus dan irriteer je je er ook steeds meer aan.

Deel Deze Pagina