Moest even lachen om de bewoording lekbak Vertelde dit topic net aan mijn man die keek ook al heel erg verschrikt. Ik zou trouwens aangifte doen
Skatti! Ik had ook al gereageerd op je FB, maar wat een psycho joh! Oud of niet, ik had haar volgens mij een flinke jetser terug gegeven. Is dat wijf soms helemaal van de pot gerukt ofzo. Ouwe mafklapper :x! Ik kan me voorstellen dat je helemaal perplex bent dan. Stomme, ouwe heks. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Arme E. . Dikke knuffel voor haar!
Vriends reactie: Ik zou meteen de politie gebeld hebben en zeggen dat ze snel moeten wezen anders kunnen ze dr van de straat schrapen Mijn reactie: denk een klap voor dr harses
WTF?!?!?!?! Nou die had een stoot terug verkocht met die stok pfff en had het zelfde tegen haar gezegt als wat ze tegen jou zei Ik mag dat doen...u niet....maar als ik dat doe dan mag dat :xgek wief
wat een gek wijf zeg die is niet helemaal goed hoor, misschien had ik ook wel helemaal perplex gestaan hoor maar ik krijg nu de neiging om dat bijna vergane mens wat aan te doen (maar goed de tijd doet het voor je )
Maar jemig joh Ordinair of niet maar ik had die toch een mep terug gegeven.. niemand komt aan mijn kinderen grrrr :x
ik had die stok op durre kop kapot geslagen!! Van mn kinderen blijf je af! Ouwe graftak.. de jeugd is wa, maar die ouwe denken dat ze alles mogen!!
Pff belachelijk... ik zou ook aangifte doen miss woont ze daar ergens in de buurt dat je haar terug kunt vinden :S... maar ik snap dat je zo reageerde ik zou ook helemaal perplex zijn... Ik had het laatst ook met een oude vrouw die naar mn dochter toe liep toen ze in de kar zat en zei je moeder houdt niet van je!! (ze was toen pas 8 maanden maar toch)... Pff ik de hele dag tegen haar zeggen mama houdt wel van je hoor... maar het moet toch niet gekker worden, een oudere vrouw die je kind slaat... dan hebben ze het over jeugd die steeds associatie wordt nou ouderen kunnen er ook wat van, die denken dat de hele wereld van hun is en dat ze alles kunnen maken!!!
Wat een idioot :x! Nou, die wandelstok heeft ze waarschijnlijk gewoon bij zich om mee te slaan, wie weet loopt ze als een kievit. Ik heb als kind ook eens een klap met een paraplu van een oud vrouwtje gehad, omdat ik op een brede stoep fietste i.p.v. op de straat. Er zat genoeg ruimte tussen haar en mij in, maar ze holde echt naar me toe om me te slaan!
Ik had ook gelijk de politie gebeld, dit kan echt niet! Waar haalt dat mens het lef vandaag! Ongelooflijk!
Flinke douw geven en hopen dat ze d'r heup breekt.. * zei of dacht ik dat *.. De wereld moet niet gekker worden!
oooooooh joh deze had ik ff gemist!! Die oude lui kijken teveel naar Benidorm Basterds volgens mij....
Ten eerste kan dit natuurlijk echt niet! Terug meppen was helemaal ok geweest, maar haar even flink de waarheid zeggen ook goed van je. Weet je zeker dat ze niet al dement was/aan het worden was? Want ik vind dit toch wel erg vreemd gedrag, waarvan een normaal denkend mens weet dat dat echt niet kan en dat een normaal denkend mens ook niet zou willen doen.
WWWAAATTTTTT :x Oudjes zijn ook niet meer wat ze vroeger waren: lief en zo. Oud of niet, ik had aangifte gedaan tegen haar. Gaat het wel met je dochtertje? Die zal wel erg geschrokken zijn.