Heb niet alle reacties gelezen maar ben het helemaal eens met Tupp! En je kan als nog aangifte doen ook al weet je niet wie wat waar die mevrouw is. Wie weet zijn er meer incidenten en dan tellen ze het allemaal op.
Nou, heb net toch maar de politie gebeld en mijn verhaal gedaan. Ze namen het wel serieus, maar echt veel kunnen ze er niet aan doen. Het wordt doorgestuurd naar de wijkagent en die gaat kijken of er meer meldingen zijn...zo niet dan wordt deze melding bij een evt. volgende melding gebruikt. Ben toch blij dat ik mijn verhaal daar gedaan heb. Thnx all!
Doe eens even normaal joh! Natuurlijk vind ik het niet grappig, maar als ik het me inbeeld hoe zoiets is gegaan moet ik wel heel hard lachen ja! Lighten up Maar TS als ik jou was had ik haar flink de waarheid vertelt en was ik haar vervolgens gevolgd tot ze thuis was en had dan aangifte gedaan! Kom op zeg, je laat je kind toch niet slaan?!
Nou, toch kan ik je vertellen dat wanneer een kind van anderhalf een klap met een wandelstok krijgt dat niet echt een leuk gezicht is... Anyway....heb er melding van gemaakt....
@Wonder fijn at ze je in ieder geval wel serieus namen. das toch altijd een prettig gevoel @Lovelyd misschien dan de volgende keer hardop lachen en hier alleen reacties geven.. Vind het nogal maf om hierom te lachen maar goed..
denk je er wel aan dat het misschien ook iets met een ziekte te maken kan hebben? beginnende dementie? een niet goed geregelde diabetes? kan je ook enorm agressief van worden..... zegt niet dat het ok is wat ze doet, maar je weet niet helemaal 100% zeker waar het gedrag vandaan komt
Ik denk dat je op zo'n moment gewoon even helemaal in shock bent en even niet weet wat te doen. Dus het zal idd wel aan jou liggen. Wat een rare opmerkingen maak je in dit topic. Maar goed dat zal dan wel aan mij liggen.
Ja, inderdaad... dementie, blaasonsteking o.i.d? Zijn tóch dingen die die oudjes onder de leden kunnen hebben waardoor ze zich zo kunnen gedragen. Ik werk in de zorg en kan veel hebben behalve van cliënten waarvan ik weet dat ze nog 100% na kunnen denken. Op de gesloten afdeling op ons werk zitten ook een paar meppers. En op mijn afdeling ook 1 die al eens gemept heeft. Maar dat zijn wel mensen met een vorm van dementie. Maar in jou situatie zou ik ws impulsief reageren door de stok af te pakken en héél ver weg te gooien. Desnoods een mep terug. Ik zou met liefde en plezier een nachtje gaan logeren op een betonnen matras voor ons zoontje hoor. Aangifte iig. Als de politie er achter kom wie het was, zullen ze ws er ook wel achter komen of dat mens wel 100% is.