Mijn kleine meid kijkt zo af en toe Sesamstraat voor het eten. Niet altijd, gewoon zoals het uit komt. We kijken verder heel weinig tv met haar, vooral omdat ik alles nog al druk en storend vind, maar Sesamstraat vind ze wel leuk, vooral de liedjes Dus vanavond ook weer even voor half zes de tv aan gezet ... geen Sesamstraat, maar een of andere wereldbeker cup. Sorry, ik kan daar werkelijk geen enkel begrip voor opbrengen. Blijkbaar bepalen de grote geldschieters ook bij de publieke omroepen de programmering. Ik ben echt niet zo naief dat ik dat niet weet, maar kan me er wel verschrikkelijk boos om maken als Sesamstraat plaats moet maken voor zoiets doms als een schaatswedstrijdje, als het nou de Elfstedentocht was, maar dat het is het niet. En waarom moet Sesamstraat dan wijken, kunnen ze bij de EO niet een dagje later gaan wandelen of zo.
De EO is op het andere net met het programma "de wandeling" En misschien net een stuk minder interessant dan Sesamstraat, ( ieder zijn/haar eigen smaak, maar ik vind de wandeling niks aan.) Ik denk dat loeki dat bedoelt.
Heel irritant is dat idd, vind ik ook. Als er schaatsen is of olympische spelen, dan trekt sesamstraat aan eht kortste eind. Zwaar irritant. Ik klaag mee
Nou sorry hoor, EO, KRO Maakt toch niks uit welke omroep het is. Al was het BNN, vond ik het nog steeds niks aan. Val je nu over het woordje EO? Je kunt natuurlijk ook echt overal iets achter zoeken.
IK krijg wel de indruk dat Sesamstraat op het schopstoeltje zit bij de publieken. Dat ze het eindeloos herhalen vind ik geen probleem, maar dat ze zomaar een uitzending schrappen vind ik gewoon lullig.
Niet tegen jullie bedoeld hoor, maar over het algemeen hoor ik vaker klachten (op tv, in m'n omgeving) dat 't dan aan 'de EO' ligt, terwijl 't vaak helemaal niet om programma's van de EO gaat, vandaar. Kan me goed voorstellen dat 't heel vervelend is, maar de omroepen zelf kunnen er niks aan doen, dat wordt door een coördinator gedaan van de zender. Op zich zou het logisch zijn wanneer ze het dan naar Nederland 3 verplaatsen, omdat daar toch al kinderprogramma's uitgezonden worden.
ik zat ook al te schelden. elke keer weer moet dat ene programma wat Jeremy echt leuk vind oprotten voor die sport. blijf ik erg jammer vinden hoor.
en dan tijdens de vakanties, dan gooien ze overal bijna alle leuke kleine kindjes programmas eraf zodat de vakantie hebbende kindjes nu de hele dag voor dat ding kunnen hangen . en tijdens dat stomme voetbalgebeuren moet ook alles wijken tja, grote monden hebben voorrang heb gelukkig idd een band vol met teletubbies en bruine beer enzo. mij vang je niet meer 8)