ik heb een vraagje.. ik heb op mijn nieuwe laptop msn geinstaleerd maar het lukt niet om me aan te melden... probleem is firewall. ik heb op mijn andere laptop gekeken en daar bij firewall zit msn, lan verbinding en draadloos verbinding geprogrammeerd zeg maar... maar op mijn nieuwe laptop de msn niet. hoe moet ik dat doen...ik heb al 2 keer msn op nieuw geinstaleerd maar het lukt niet. op mijn oude laptop heb ik nooit met firewall moeten werken om msn te programmeren maar op mijn nieuwe laptop dus wel...maar hoe.. help me beste mensen want ik weert het niet meer
ja ik heb ook een laptop en heb gewoon gegoogeld naar msn messenger 8.0 en die geinstaleerd en toen deed ie het gewoon
Ik denk dat je je firewall uit moet zetten of een uitzondering erin moet zetten dat ie msn toestaat verbinding te maken.
Hmm raar... msn opnieuw installeren heeft geen zin, de fout zit in/bij je firewall. Maar hoe precies op te lossen vind ik moeilijk zo op afstand, sorry. Succes ermee.
Ligt ook aan het merk ik kan dr niet meer zo op komen en mannetje ook niet is iets in instelling wat je aan of uit moet vinken maar is alweer een tijd geleden
ik heb mijn laptop helemaal opnieuw opgestart het kon niet anders en msn doet het nu..en ik hoop dat dat zo blijft...