Hallo dames! De titel zegt het al; ik ben me aan het verdiepen in de wondere wereld van de speelgoedkisten... Ik ben erg benieuwd welke jullie hebben: waar gekocht? Hoe groot is die van jullie (dit vooral!)? En hoe duur ongeveer Dank alvast!
Bedoel je toevallig deze: STUVA Bank met bergruimte - witgebeitst - IKEA ? De stuva bank? En is het een lade? Ben altijd bang dat 'ie dan zijn vingers er tussen krijgt, of valt dat mee?
Veilingkisten via marktplaats, erg leuk. Ik had nieuwen op de kop getikt dus gewoon blank gelaten. Misschien dat ik ze ooit nog schilder.
hier een grote rieten mand. hadden we nog staan toevallig. ik vind het maar eng met deksels. hier speelt hij regelmatig in de kist of hangt er op zn kop in om iets te pakken.
Wij hebben 2 plastic bakken met een roze dubbele klep van de Action. Niet echt een kist dus, maar dat doen we wel als we groter gaan wonen, dit was meer ff een noodoplossing Maar ziet er eigenlijk best prima uit zo!
Wij hebben een gepersonaliseerde speelgoedkist! Zijn er heel blij mee, hij is lekker groot, past al z'n speelgoed enzo in. De bovenkant is gestoffeerd en dus ook als bankje te gebruiken. Wij zijn nog voor een paar opties extra gegaan en waren totaal 160 kwijt geloof ik. Wel vrij duur dus, maar het zeker waard!
Wij hebben er 1 van kizzies Kizzies speelgoedkisten - Home we hebben hem gehad, gemaakt op de stijl van ons geboortenkaartje
Wij hebben deze van Woezel en pip. Onze buurtjes hadden er één besteld en bleek beschadigd te zijn, hun hebben een nieuwe gekregen en wij mochten die beschadigde hebben
Wij hebben er ook eentje van kizzies. Er staat een foto in mn album. Ben erg blij mee. We hebben het met een scharnier gedaan, dus hij kan niet dichtvallen op de vingers
Deze had ie voor z'n eerste verjaardag gekregen (Kids Wonen handbeschilderd speelgoed en meubeltjes-Kids Wonen met handbeschilderd speelgoed opbergbankjes en kisten-Opbergkisten en -bankjes)
Wij hebben een bankje met rugleuning, volgens mij gekocht bij een bouwmarkt ooit in de aanbieding. Is nu veel te klein met 2 jongens dus onder het raam staat nu ook nog een opbergkast van Ikea met van die vakken met manden erin, alles in wit of whitewash.
wij hebben een oude dekenkist, wit geverfd (maar daar mag hij zelf niets uit halen, meer opslag van speelgoed) en een trofast kast van ikea met lades. ideaal voor speelgoed Kinderopbergmeubel - IKEA
Nou, we hebben er één gekocht...als het goed is dinsdag al binnen! Het is een strak wit model geworden (past het beste in ons huis) met een klemveer (als het zo heet?), dat deksel niet dicht kan vallen.. Hoop dat het mijn 'probleem' met losliggend speelgoed gaat oplossen!
Je moet kijken bij het kopje bestellingen. Een kleine kost 54,95 en een grote 124,95. Wij hebben als optie nog het sofclose system en dat kost 24,95 extra