Dag meiden, Ik heb vrijdag mifegyne ingenomen en 44 uur later (zondag 12.00uur) 4x cytotec ingebracht. Na een half uur heftige buikrampen en veel bloedverlies met wat stolses. Dit duurde zoiets 3-4 uur lang en sindsdien trokken de buikkrampen wat weg en is het bloedverlies als bij een normale menstruatie. Na overleg met de gyno vandaag om 12.30 nogmaals 4x cytotec ingebracht maar tot nu toe gebeurd er niets!!! Snap er niets van, bij mijn vorige ma en zondag kreeg ik 30minuten na het inbrengen van de pillen al krampen. Iemand die weet wat de oorzaak kan zijn? Kan het nog komen?? Alvast bedankt voor de reacies.
Nop. Alleen omdat ik naar mijn idee veel minder grote stolses heb verloren dan bij de de vorige MA heb ik de gyno gebeld. Wij gaan over een week op vakantie en ik wil hier zo graag vanaf
Sterkte! Ik zou idd vragen voor een echo. Dan kunnen ze gelijk zien of je bm schoon is. bij mij kreeg ik 5 dagen na mn mk nog een mega stolsel die eruit glibberde. Schrok me rot dacht dat ik het gehad had. De avonden daarvoor had ik nog wel elke keer krampen/weeen. Dus weet niet of jii nog iets voelt? Succes
Kan best zijn dat je het al kwijt bent. Krampen van cytotec stoppen namelijk als je het vruchtje bent verloren Wanneer krijg je een controle echo? Anders even vragen of je eerder terecht kan? Heel veel sterkte
Bij mij werkte de dosis de dag erna ook niet, heb toen een tijdje afgewacht en uiteindelijk na nog een nieuwe dosis twee weken later kwam uiteindelijk pas 2 dagen na die laatste dosis de hele boel echt 'op gang' (zo heftig dat ik naar het ziekenhuis ben gereden. Waar ik gewoon echt een mini bevalling heb gehad 3 uur lang weeën) Pas dus op voor de je denkt dat het niet meer komt het kan een latere uitwerking hebben (ik zat toen aan de andere kant van het land, niet echt fijn) dit vertellen de artsen er ook niet bij...
@esklessebes- ik heb wel buikpijn maar meer zoals bij een mentruatie. Dus geen weeën of zo. @linOo- ik heb woensdag middag een echo staan. Maar de vakantie naderd... @shart86- wat een verhaal zeg! maar dus het kan wel dat de 2e dosis niet aanslaat. Vind dat zo raar... Worden die pillen dan helemaal niet opgenomen door het lichaam of zo?! En 2 dagen later?? Dan zij die pillen toch al uit je systeem? - ik vind het verloop deze keer wel echt meeslepend zeg. Dadelijk moet ik alsnog een curretage en was dit allemaal voor niets :'( Bah!
Ik heb de twee dosis ook niet veel op gebloed, ietsjes nog, daarna was ik zo goed als schoon. De eerste menstruatie was trouwens wel weer hevig, 2,5 wk Sterkte!!
Hi meiden, "Goed" bericht hier vanuit het ziekenhuis. Op de echo bleek ik toch wel helemaal schoon te zijn en dus al alles verloren met de 1e dosis 4x cytotec afgelopen. Pfff, wat een opluchting. Volgens de gyno werkte die 2e dosis dus waarschijnlijk niet omdat er niets meer uit hoefte. Bedankt voor alle steun. We gaan nu even genieten van een welverdiende vakantie dadelijk en dan toch wat onderzoekjes doen voordat we nog een poging wagen voor een mooi gezond kindje
Fijn om te horen lita!! En dadelijk idd eerst op vakantie! Kan je mij misschien je ervaring met de medicijnen pben? Ik heb morgen n gesprek met de gyn en twijfel nog..