vreselijke nacht....angst!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Wila, 20 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wila

Wila Actief lid

11 okt 2011
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Hopelijk kan iemand mij hier gerust stellen..... Ben nl. vreselijk bang.

Afgelopen nacht werd ik om 2 uur wakker met een gruwelijk stekend en trekkend gevoel in mijn onderbuik. Het trok naar mijn schaambeen en vagina en trok helemaal door naar mijn benen.
    Mijn man maakte een kruik, waardoor het een stuk minder werd allemaal.
    Alleen wanneer ik me omdraaide voelde ik steken in mijn rechter lies.
    We waren beide zo ontzettend bang...... Dachten echt; dit was het dan!

Vanmorgen was mn buik nog iets wat gevoelig, maar de urine was mooi helder en geen bloed gezien!
    Ben morgen 6 weken......

Ik hoop zo dat mensen dit herkennen of in ieder geval mij geurst kunnen stellen......

Alvast bedankt!

Liefs Wila.

2. Bridgett

Bridgett Actief lid

27 nov 2011
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    een vriendin van mij heeft dit ook gehad, een hele nacht steken en veel pijn. ook rond de 6,7 weken zwangerschap. Maar niets aan de hand. Ze is nu bijna 38 weken

3. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik herken het niet maar geen bloedverlies vind ik tot nog toe een goed teken! Bel even je vk of gyn ter geruststelling, daar zijn ze voor!!

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wila: kan me de angst heel goed voorstellen. Weet wel dat er heel wat gebeurd daar van binnen en dat in no time alles ruimte aan het maken is.
    Ik heb, toen ik 5 weken zwanger was, 2 nachten achter elkaar enorme buikkrampen gehad (net of ik enorm zwaar ongesteld ging worden). Dat duurde toen zo'n minuut of 20 en daarna zakte het weer af. Ik ben toen ook zo bang geweest en dacht echt dat het over en uit was.
    Maar dat bleek niet zo te zijn. Ik heb toen wel eens gelezen dat het van de darmen afkwam. Die moeten plaats gaan maken en komen wat in de verdrukking wat vaak 's nachts die klachten kan geven.
    Als je het niet vertrouwt, dan bel je toch gewoon even je vk-praktijk. Die snappen best dat je je zorgen maakt, dus helemaal niet gek als je even belt en het aan ze voorlegt.

5. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Hoi Wila,

Ik heb er geen ervaring mee. Maar het zou kunnen dat je baarmoeder aan het oprekken is. Zelf heb ik er geen last van, alleen af en toe een soort spierpijn in mijn lies dat doortrekt naar mijn bovenbenen.
    Misschien andere meiden...

6. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik ben nu 4.5 week zwanger, en ik heb ook veel buikpijn!
    af en toe moet ik echt ff gaan liggen. straalt door naar mn rug en benen! ik word er ook heel bang van!
    die steken als je je omdraait zijn juist een goed teken. dat zijn je banden van je baarmoeder!
    dat had ik ook bij mn eerste 2 zwangerschappen. en dat zijn 2 mooie meiden geworden.
    bij mn 3e zwangerschap had ik dat niet, en achteraf bleek t al vroeg te zijn misgegaan.
    dus als ik die steken voel als ik me omdraai, ben ik blij!

7. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik hoor het ook vaak! Heb zelf nog geen echt heftige steken gehad maar wel veel lichtere, en weet van bekenden dat zij bij week 5, 6, 7 soms heel heftige krampen kregen terwijl alles gewoon goed zat!

8. Wila

Wila Actief lid

11 okt 2011
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor jullie reacties!!!!!!!

Ik weet inderdaad dat er ontzettend veel gaande is binnenin....
    Alleen zulke hevige steken/trekkingen hoorde daar voor mijn gevoel toch niet bij. Dacht echt dat als je dat voelde, het fout was.
    Ik heb wel vaker een zeurend ongi gevoel....Maar dit was gewoon pijnlijk. En de angst bij ons was zo heftig!
    Maak mezelf ook helemaal gek merk ik.

9. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hoihoi! Die steken(zijn dan echt felle steken!!) kunnen heel goed je banden zijn die oprekken. Al is alles nog zo klein, je baarmoeder is al flink aan het groeien hoor! Maar dat kan wel verschrikkelijk veel zeer doen, weet er alles van.

Maar het is verder niet schadelijk voor je kindje hoor! Die krijgt er juist lekker de ruimte door!!

10. Wila

Wila Actief lid

11 okt 2011
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch maar even onze Gyn gebelt vanmiddag. Hij wilde vanavond toch een echo maken om uit te sluiten of het niet om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ging.

Nu net thuis en helemaal blij!!!! Voor het eerst onze uk gezien!
    Een vruchtzakje met een piep klein vruchtje erin. Hij dacht zelfs al hart activiteit te zien. Volgende week vrijdag terug voor de 7 weken echo..... Jeetje wat zijn wij blij!!!!!!!!!!!Blijft natuurlijk nog spannend, maar dit is al een geweldige opluchting!!!!

Dames, bedankt allemaal voor jullie reactie!!!!!

11. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Dat is heel goed nieuws zeg.
    Fijn dat het toch goed gaat :)

12. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Dat is goed nieuws!!! Kan me voorstellen dat je opgelucht bent!

13. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Wat een fijn nieuws en wat een opluchting!!

14. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Yay, goed nieuws! Wat super!
    Ik heb tot een week of 12 regelmatig van zulke pijnscheuten gehad 's nachts. En inderdaad, die doen ECHT pijn. Ik lag er gewoon krom van. Was ook superbezorgd, maar er was ook niks aan de hand. Vervelend, maar het lijkt er dus bij sommige dames bij te horen...

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Herken die pijnscheuten ook heel erg. Is idd nog heel wat weekjes gebleven.
    Maar supergoed dat je gebeld hebt, niet in onzekerheid blijven zitten hoor. Is nergens voor nodig, kun je beter even een echo laten maken.
    Fijn dat het goed was!

Deel Deze Pagina