Hoi meiden, Ik ben juist zwanger. Hout vasthouden maar voorlopig heb ik niet veel symptomen enkel gevoelige borsten. Wat me wel opvalt is dat ik geen eetlust heb, niet dat ik misselijk ben maar geen hongergevoel. Ik eet gewoon omdat ik moet eten niet omdat ik honger heb. Heb ook heel snel genoeg. Hebben jullie dit ook? groetjes!
dat herken ik ook wel , normaal gesproken als ik opsta , kan ik niet wachten tot ik kan gaan ontbijten en nu moet ik er eigenlijk niet aan denken ....
's ochtends moet ik juist eten... anders val ik echt van mijn stokje, dit had ik mijn vorige zwangerschap ook... 's avonds zit ik na een hap vol... en overdag heb ik het gevoel da ti kmoet blijven eten Is denk ik per persoon heel verschillend
Jep, heb ik ook! Ik kan vooral niet zoveel meer eten... wat eten jullie nu door een dag heen? Bij opstaan klein beetje yoghurt met muesli, na uurtje een boterham, tussendoor een evergreen koekje, met lunch twee boterhammen, soep, fruit en zuivel, in namiddag tweede evergreen koekje, appel en met avondeten een bord. Maar met moeite hoor
Ik heb dat in het begin ook gehad. Ik had gewoon nergens trek in en na 2 happen had ik genoeg. Ik was verder ook niet misselijk ofzo. Patat en pizza's gingen toen nog het beste Na 2 weken was het weer over bij mij....
Ja heb ik ook gehad en bij vlagen nog steeds, vooral 's ochtends kan ik echt bijna niets eten, het blijft meestal bij een peer ofzo...