jaja, net zoals zoveer hier weer een dingetje waarvan ik denk, zou het? naast het vele plassen, moeheid, gespannen borsten en soms een beetje misselijk heb ik sinds gisterenavond weer iets nieuws. geen idee of het iets met een eventuele zwangerschap te maken kan hebben maar ik wil het toch maar ff delen met jullie. ik heb boven mn rechter heup het gevoel of mn huid beschadigd is. niet het gevoel van een schaafwond iod maar wel een beetje branderig gevoel van mn huid daar. ik kan me niet meer herinneren of ik dat bij mn vorige zwangerschap ook had. ik weet dat ik een test moet doen om het zeker te weten maar mn man en ik hebben besloten om volgende week pas te testen omdat mn cyclus de vorige maand ook langer duurde en we graag in het weekend testen. (kunnen we er lekker samen de hele dag van genieten) o, ik zie dat ik weer aardig aan het ratelen ben. vind het ook zo spannend. liefs doris
Ik denk niet dat een pijnlijke plek op je heup iets met een zwangerschap te maken heeft....je zal je waarschijnlijk toch gewoon onbewust gestoten hebben, ofzo. Of er zit een muggebult. Er zit vrees ik sowieso weinig anders op dan een test af te wachten