Pasen komt er weer aan

Discussie in 'De lounge' gestart door Miracle1984, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ik zet nooit paasspul in huis, omdat mijn 3 katten er dan mee vandoor gaan.. ze hebben een aantal jaar geleden al onze pluche kuikentjes door het hele huis gegooid.. overal lagen kleine gele plukjes... ;)

Maar toen ik gister thuis kwam van mijn werk, zag ik in de kamer op de kast 2 vaasjes staan met hele hoge smalle oranje takjes met gekleurde eitjes erin.. had opa met Jamie gemaakt.. tja.. tis gemaakt door ons zoontje, dus dan vind je toch alles mooi! Dus ja, ik heb al Pasen in huis...

Xx

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Nee uit 1982!hihi

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    heb een zwart dienblad met zilveren vaasje met bloemetjes erin een kronkeltak met 2 lieveheersbeestjes erop ligt ook op het blad en dan een svchaaltje met paaseitjes erop/
    staat wel deco
    enik heb een grote kronkeltak en daar wil ik nog wel wat rommeltjes in hangen
    zoals ik al zei
    werk bij xenos dus er zal nog wel wat troep bijkomen.

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik ga denk ik ook een kronkeltak halen (haal je die gewoon bij de bloemist???????????) en koop daar wat leuke versierinkjes voor. Dat vind ik wel gezellig staan...

Vorig jaar wilde ik dat al doen, maar toen hadden we zoiets van: we doen het volgend jaar wel, omdat we niet goed wisten wanneer we zouden gaan verhuizen...

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh ik vind paasversiering echt heel lelijk, al dat geel!
    Maar ik vind het voor mn dochter wel leuk, mijn moeder deed het ook altijd...
    Een paastak moet kunnen, maar qua versiering ga ik wel naar het tuincentrum, want die blokker/xenos versiering vind ik echt heel erg kitsch.

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

hier niets geels hoor!!!!
    ze hebben alle kleuren te koop.
    maar ik vind geel ook niet mooi

Deel Deze Pagina