Ik ben.voor een goede vriendin.een kraammand aan het maken heb al verschillende dingetjes zoals: 1 pak.newborn luiers Pak.zwitsal billendoekjes Pak baby washandjes Pak monddoekjes Sokjes Lepeltjes Gips setje.voor.voetje of handje Zwitsal olie Zwitsal shampoo 2 tut doekjes Avent speentje Difrax handgreep.fles Bibi flesje Slaapzakje 1 wintersetje sjaal mutsje wanten Sudo creme Kruidvat baby crème 2keer kleertjes Jullie zullen het best veel.vinden,maar.ze heeft het niet breed en moet ook naar de.voedselbank. Dit kindje.is.ook niet.gepland en het is haar tweede. Zat er ook aan te.denken om.voor haar eerste.kindje wat.org.te doen maar wat? En voor de papa en mama?
Voor de papa en mama iets om lekker te ontspannen? Iets voor onder de douche of in bad? Hoe oud is haar 1ste kindje?
Dat is idd wel een goed idee,iets lekkers.voor onder de douche. Als het kindje geboren word zal haar oudste ongeveer 2 zijn.
Afhankelijk van leeftijd en geslacht tweede kindje: haarspeldjes, elastiekjes, knutselspulletjes, duplo setje, kleertjes, Voor moeders: hema bon, shampoo, body-spul
Dat is een goeie. Ligt er natuurlijk aan waar hij/zij van houd. Misschien iets om te knutselen? Iets waar hij/zij zelf mee kan spelen als mama met de baby bezig is? Wij hebben voor mijn nichtje ook een kraammand gemaakt (10 dagen mand). En voor haar eerste kindje hebben ook zo'n mand gemaakt, ook met 10 pakjes erin. Het heeft natuurlijk een hele impact op een ouder kindje omdat alle aandacht naar de baby uit gaat. Ze vond haar eigen mand geweldig. Maar dan wordt het misschien wel een stuk duurder.
Bedankt.voor.de reacties. Weet iemand ook toevallig waar je manden kan kopen? Want denk dat ik best wel een grote nodig heb..mag ook een online winkel.
leenbakker, jysk, action hebben grote manden. lief initiatief van je hoor! idd voor papa en mama iets voor onder de douche, of lekker wat te snoepen ofzo, leuke dvd, of kadobonnen van hema kruitvat etos. winkels waar ze echt iets aan hebben dus. en voor het oudste kindje wat te spelen, boekjes puzzels, dvd een bon om een dagje op de kindjes te passen zodat ze zelf een uitje kunne plannen of een bon om met zn alle lekker te gaan uit eten als de kleine wat ouder is?
Wat er bij mij ook inzat: Zetpilletjes Tandenborsteltje Maar ook voor ons: blikjes red bull. Vond ik wel een goeie!