Ik vind het ook snel rommelig en het is hier al niet zo goed en netjes opgeruimd zonder die feestdagen decoratie. Ik haal vaak inderdaad wat dingen weg voor die paar weken om daar de feestdagen dingen neer te zetten. Ik struikel dan ook een paar weken over dat spul wat ik heb weggehaald en zomaar ergens anders in de weg heb gezet. Mijn vriend heeft sowieso een hekel aan iedere vorm van decoratie (staat in de weg) dus altijd veel gemopper hier Nu ben ik wel een kei in planten dood laten gaan dus ik heb nu een halve vensterbank over
Ik hou er juist wel van Hier staat een grote vaas met paas takken op de tafel. Op de salon tafel een schaal met bollen, diertjes in de vensterbank (zoon wilde ze graag hebben) en houten konijnen naast de tv.
Kreeg van de week twee paastakken bij de Lidl, staan al voor het raam...morgen maar wat eitjes erin hangen, vind het wel gezellig
Ik heb 2 echt lijkende konijnen op de salontafel staan...het hele jaar door, behalve in december. En mijn lamp heb ik zelfgemaakt: een megagrote kroonluchter van een meter doorsnee, met groen, bessen, vlinders en vogels...maar ook die hangt altijd. Decoratie voldoende dus, maar ik hou niet van dat gewissel elke keer.
Ik heb zoiets, met wat verschillende grote bloemtakken ertussen. Die witte takken vallen weg tegen de witte muur. Vind het wel een leuke traditie.