1e paasdag brunchen bij een restaurant, daarna met een paar familieleden wandelen. 2e paasdag buggy kopen, bij een babyzaak dat open is
Eerste paasdag eerst lekker ontbijten en me man en dochter van negen willen gaan vliegeren op het strand in scheveningen als het weer het toe laat ga ik mee met lucas. Tweede paasdag lekker lui thuis blijven en niet vergeten lekker eten met de paas dagen groetjes jolanda
mijn man werkt ook in de zorg, maar heeft eerste paasdag vrij gevraagd. dus nu gaan we met de meisjes eieren zoeken!
wij gaan al vanaf dat ik een heel klein meisje was elk jaar naar mijn opa en oma toe. die wonen in een vrijstaand huis midden is het bos. daar worden dan voor alle klein en achterklein kinderen eieren verstopt. en een klein pluche paashaasje. wie die vind krijt een heeeeeel groot paasei of paashaas van chocolade kado. dit gaat al generaties lang zo, vanaf dat mijn moeder heel klein is. nu komen er langzaam achterklein kinderen en zal het steeds meer voor hun worden. ik vind het altijd erg leuk, we eten dan met de hele familie en zien elkaar op die manier in ieder geval 1x per jaar compleet!
wij gaan al vanaf dat ik een heel klein meisje was elk jaar naar mijn opa en oma toe. die wonen in een vrijstaand huis midden is het bos. daar worden dan voor alle klein en achterklein kinderen eieren verstopt. en een klein pluche paashaasje. wie die vind krijt een heeeeeel groot paasei of paashaas van chocolade kado. dit gaat al generaties lang zo, vanaf dat mijn moeder heel klein is. nu komen er langzaam achterklein kinderen en zal het steeds meer voor hun worden. ik vind het altijd erg leuk, we eten dan met de hele familie en zien elkaar op die manier in ieder geval 1x per jaar compleet!
wij gaan in het paasweekend naar onze caravan, en 2de paasdag gaan we naar een grote braderie in rolde. iedereen fijne paasdagen! liefs love31
Wij hebben een stacaravan en vanaf donderdagavond t/m maandagavond zijn we daar. Nog lekker met z'n tweetjes genieten.
We hebben afgesproken om lekker van het vrije lange weekend te genieten, dus we zien wel! 2e paasdag is bij ons altijd paasmarkt errug gezellig en dan lekker terrasje pakken Oja en natuurlijk positief testen 2e paasdag
Lekker 2 dagen brunchen, eten is het enige wat op dit moment leuk is haha! Kan toch niet borrelen enz...
1ste paasdag heb ik mijn ouders nog thuis, die blijven logeren...van zaterdag op zondag we brunchen dan lekker en daarna rijden ze weer terug naar huis verder geen plannen 2e paasdag gewoon werken....jajaja, je hebt luxe paarden en werkpaarden. Ik hoor bij die laatsten.! veel plezier allemaal
1e paasdag is me zussie jarig gezellig dus! tweede paasdag heb ik me ouders en schoonouders te eten gevraagd ook erg gezellig vermaak me dus wel