Pasen

Discussion in 'De lounge' started by carla 2028, Apr 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    1e paasdag brunchen bij een restaurant, daarna met een paar familieleden wandelen.
    2e paasdag buggy kopen, bij een babyzaak dat open is :D

2. yofoda

yofoda Actief lid

Eerste paasdag eerst lekker ontbijten en me man en dochter van negen willen gaan vliegeren op het strand in scheveningen als het weer het toe laat ga ik mee met lucas.
    Tweede paasdag lekker lui thuis blijven en niet vergeten lekker eten met de paas dagen
    groetjes jolanda

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

mijn man werkt ook in de zorg, maar heeft eerste paasdag vrij gevraagd. dus nu gaan we met de meisjes eieren zoeken!

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

wij gaan al vanaf dat ik een heel klein meisje was elk jaar naar mijn opa en oma toe. die wonen in een vrijstaand huis midden is het bos. daar worden dan voor alle klein en achterklein kinderen eieren verstopt. en een klein pluche paashaasje. wie die vind krijt een heeeeeel groot paasei of paashaas van chocolade kado.

dit gaat al generaties lang zo, vanaf dat mijn moeder heel klein is. nu komen er langzaam achterklein kinderen en zal het steeds meer voor hun worden.

ik vind het altijd erg leuk, we eten dan met de hele familie en zien elkaar op die manier in ieder geval 1x per jaar compleet!

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

wij gaan al vanaf dat ik een heel klein meisje was elk jaar naar mijn opa en oma toe. die wonen in een vrijstaand huis midden is het bos. daar worden dan voor alle klein en achterklein kinderen eieren verstopt. en een klein pluche paashaasje. wie die vind krijt een heeeeeel groot paasei of paashaas van chocolade kado.

dit gaat al generaties lang zo, vanaf dat mijn moeder heel klein is. nu komen er langzaam achterklein kinderen en zal het steeds meer voor hun worden.

ik vind het altijd erg leuk, we eten dan met de hele familie en zien elkaar op die manier in ieder geval 1x per jaar compleet!

6. love31

love31 Actief lid

Nov 20, 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    wij gaan in het paasweekend naar onze caravan,
    en 2de paasdag gaan we naar een grote braderie in rolde.

iedereen fijne paasdagen!

liefs love31

7. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

wij gaan een weekndje weg...samen nog een keertje met zijn tweeetjes :eek:

8. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Wij hebben een stacaravan en vanaf donderdagavond t/m maandagavond zijn we daar. Nog lekker met z'n tweetjes genieten. ;)

9. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    wij zijn met de pasen lekker in duitsland. we gaan morgen weg en komen maandagavond weer terug.

10. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

Dec 4, 2006
    3,241
    0
    0
    We hebben afgesproken om lekker van het vrije lange weekend te genieten, dus we zien wel!
    2e paasdag is bij ons altijd paasmarkt errug gezellig en dan lekker terrasje pakken
    Oja en natuurlijk positief testen 2e paasdag ;)

11. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Lekker 2 dagen brunchen, eten is het enige wat op dit moment leuk is haha! Kan toch niet borrelen enz...

12. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    1e paasdag smorgens werken.. tweede paasdag naar de markt en terrasje paken.

13. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    1ste paasdag heb ik mijn ouders nog thuis, die blijven logeren...van zaterdag op zondag
    we brunchen dan lekker en daarna rijden ze weer terug naar huis
    verder geen plannen
    2e paasdag gewoon werken....jajaja, je hebt luxe paarden en werkpaarden. Ik hoor bij die laatsten.!
    veel plezier allemaal

14. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    wij gaan zondag pasen vieren in de sauna van mijn oom met ontbijt enz

15. anna26

anna26 Fanatiek lid

Feb 21, 2006