Hoi Dames, Vorige week is er vanuit de ZP iets voorgevallen, wat ik op zijn zachtst gezegd niet echt heel netjes vind. Ik begin bij het begin. Ik kreeg een pbtje van iemand, of ik mee wilde werken aan een interview, voor een damesblad En of ik bij interesse, even wilde mailen. Nou ik was wel benieuwd, dus een mailtje gestuurd. Ze is hier trouwens lid! Kreeg binnen enkele minuten een reactie terug. Ze was bezig met een item over mensen die op het laatste moment besloten om iets toch niet te doen, dit kon gaan over werk, huwelijk, etc, etc. Ik zat me al af te vragen, waarom ze bij mij terecht kwam, maar goed doorgelezen. Het kwam erop neer, dat ze had gelezen ergens, dat ik over abortus had nagedacht, en dat ik er toch vanaf had gezien. Nou ja ze feliciteerde me met mijn zwangerschap en vond het fijn dat ik besloten had om het kindje te houden, en of ze mij kon interviewen over deze beslissing. Maar ze had blijkbaar de verkeerde voor zich, want ik ben niet zwanger, en over abortus zou ik echt nooit nadenken. Ze had zich duidelijk vergist in de persoon. Nou prima kan gebeuren, vergissen is menselijk. Alleen, ik heb haar gemaild dat ze de verkeerde persoon te pakken had, en dat ik dus niet nadacht over een abortus, en dus ook niet zanger ben. Maar vervolgens hoor ik niks meer van haar. Nog niet een mailtje met gewoon een sorry erin. Ik vind dit persoonlijk niet kunnen, ten eerste hoort ze vind ik eerst te controleren of ze de juiste persoon voor zich heeft, voordat ze zo'n verhaal afsteekt. Want ze kan mensen hier onnodig mee kwetsen. Ik vind deze actie voor een journaliste best slecht. Ik vind dit een beetje raar, en ik vraag me af of ik de enige ben die deze manier een beetje raar vind. Ik bedoel ik ben niet haatdragend ofzo, of boos. Maar ze had toch op zijn minst nog even een mailtje kunnen sturen? Ik weet ook niet wat ik hiermee wilde, maar ik zat ermee, en wilde het even kwijt. En misschien kan deze dame, als ze dit leest, de volgende keer iets beter nadenken voor ze mensen zomaar dit soort mailtjes stuurt. Misschien iets tactischer en voorzichtiger aanpakken.
Ook ik ben benaderd door deze Renee, maar dan ivm mijn reactie op haar topic over gezinnen die niet op vakantie gaan. Of ik tegen "leuke beloning" voor het gezin mee wilde werken aan een artikel (geen idee voor welk blad of wat dan ook) Heb aangegeven hier niet aan mee te willen doen, en verder niets gehoord. Volgens mij zit ze hier alleen om mensen te ronselen.
Buiten het feit om dat ik het ook niet netjes vind, vind ik het ook niet netjes dat jij het hier zo open en bloot gooit met (nick)naam en beroep..
Nee is niet waar tommo. Ik ben vorig jaar ook door haar benaderd over een onderwerp en heb een hele leuke ervaring gehad ondanks het onderwerp. Ik stond in de viva maar als je op haar naam googled zie je dat ze voor verschillende bladen dingen doet Ts; wat je zelf zegt, vergissen is menselijk en misschien heeft ze het inderdaad nog niet gezien oid?
Nou ik vind het anders wel prettig aangezien er blijkbaar meer mensen worden lastig gevallen hier met dit soort onzin.
Als je klachten hebt over een ander lid zou ik dat melden bij beheer en er geen topic over openen. Schijnbaar zijn er andere leden die geen slechte ervaringen met haar hebben, of is er in ieder geval niet geklaagd want ze is niet geband. Ik vind dit topic niet zo netjes.
Leuk dat ze mensen benaderd en als ze meewerken er wat leuks tegenover zet. Controle had in ieder geval wel wat beter gekund maar goed van fouten leer je. Vind wel dat een excuus op ze plek is. Hopelijk doet ze dat dan ook anders zullen waarschijnlijk na dut tooic minder mensen haar weer helpen met een verhaal.
Dan vind ik eerder dat TS het aan het beheer moet melden en dat beheer het moet "oplossen". Als TS met een ander normaal lid een akkefietje had gehad, had dit topic ook niet gemogen.
Ik heb vorig jaar ook meegewerkt aan een artikel voor de Libelle en het artikel zelf had zo'n negatieve ondertoon erg jammer. Verder hoorde ik ook een hele lange tijd niks van haar pas op het laatste moment.
Uhhh oké? Dan mail je haar toch het verhaal wat in je OP staat? Weet jij veel waarom je geen reactie terug krijgt. Misschien is ze ziek, op vakantie, heeft haar Hamster de modem opgegeten, is ze ontvoerd door aliens of whatever.. of het is gewoon een harteloze trut, maar zolang je niet weet waarom je niets hoort vind ik dit net zo'n onbeschofte actie Maar goed ik heb er wel weer iets van geleerd: hoe komen bladen toch altijd aan die bijzondere verhalen, nou via ZP blijkbaar Wordt nu wel nieuwsgierig met welke reden/verzoek de andere dames zjjn benaderd
Nou weet je, ik vind het prima dat ze hier "zoekt" naar interessante ondwerpen. Maar als ze hier echt goed meeleest, had ze het ondwerp waarover ze geïnteresseerd was, wel wat minder hard mogen laten vallen. Ze dropte echt een bom! En nu ben ik zelf niet zwanger, wil het ook niet meer. Maar stel nu dat ze nu iemand had gehad, waarbij het niet wil lukken, en je dropt klakkeloos zo'n vraag.. En ja ik weet hoe het voelt als het niet wil lukken, zijn zelf ook 5 jaar bezig geweest. En ik weet ook dat dat soort dingen dan heel erg kwetsend kunnen zijn. Over het beheer inlichten, had ik ook nooit nagedacht, en het gaat mij er ook niet om, om haar zwart te maken. Naam en alles is inmiddels verwijderd.
En dan denk je niet, fouten maken is menselijk.. Ze is waarschijnlijk zo druk met haar artikel dat ze je geen pb terug heeft gestuurd nog. Ik snap niet zo goed waar je je druk over maakt...
Ik snap je helemaal, is natuurlijk een hele tactloze actie maar om daarvoor nou iemand publiekelijk aan de schandpaal te nagelen is ook weer iets te.. Maar goed zoals je zelf al aangeeft gevalletje foutje-bedankt. Kan gebeuren
Ze is zelf ook zwanger he.. Misschien is ze nu wel bevallen, ik las het een flinke tijd terug namelijk en is ze daarom nu niet aanwezig. Ze is freelance journaliste. Ze heeft mij ook gevraagd om iets maar ik zag er vanaf