Mijn vriend heeft gisteren te horen gekregen dat hij een andere baan moet gaan zoeken, er wordt niet genoeg winst gemaakt in de alle merken autogarage waar hij nu werkt. Zijn baas vind het echt heel erg maar mijn vriend is het enigste personeelslid. Mijn vriend is nu druk aan het solliciteren, gelukkig heeft hij veel papieren dus ik heb er wel vertrouwen in dat het lukt, maar het was wel ff schrikken. Groetjes Senna
Hallo Senna Meid wat vervelend allemaal heel veel suc6 met het zoeken naar een nieuwe baan dat je vriend maar snel een mag vinden. Liefs,Maris
wat naar ja. ik hoop voor je vriend dat hij snel een andere baan vind. veel succes gewenst. liefs san.
Kan me voorstellen dat dat even schrikken is Ik hoop dat hij gauw weer een leuke nieuwe baan heeft Groetjes joyce
jammer dat jullie in zuid holland wonen anders had hij zo aant werk gekunt bij mijn mannetje in de garage daar zoeken ze nl wel 3 monteurs maar niemand te krijgen zo kan het dus ook succes met zijn sollicitatie's
Bedankt meiden voor de lieve reacties. Mijn vriend is hard aan het solliciteren en volgende week hoort hij of dat hij is aangenomen. Groetjes Senna