Wow en dat terwijl er in die buurt toch een aardige katholieke enclave zit toch? (Noordwijkerhout enzo?) Wat voor een winkel is dat? Misschien vind ik het wel leuk om daar te shoppen? Wij gaan eerste paasdag brunchen met mijn oma (wordt dit jaar 90), met moeders, zus, zwager, neefje en tante. Heel gezellig. Tweede paasdag.. lekker NIKSEN! Pien
eerste paasdag gaan wij niets doen en tweede paasdag wordt onze dochter 1 jaar! dat gaan we vieren met de familie.
Wij zijn maar 2 dagen per jaar gesloten en dat is 1ste kerstdag en 1 januari de rest van alle feestdagen zijn wij geopend! en dat geld voor alle winkels in de hoofdstraat van Noordwijk ik werk trouwens in de hanstextiel van noordwijk xxx maria
1e paasdag is mijn schoonbroer jarig dus dan gaan we daarnaartoe en 2e paasdag komen vrienden hierheen, eieren verstoppen in de tuin (mits het weer meewerkt) en dan gaat de papa ervan verkleed als paashaas voor de 3 kids
Eerste paasdag gaan we koffie drinken met mijn schoonfamilie. 's Avonds gaan we eten bij vrienden. Voor tweede paasdag hebben we nog geen plannen. Naar een meubelwinkel is ons dan iets te druk, hoewel we daar normaal gesproken wel van houden!
Wij hebben hier in de buurt een arrangement, eten, zwemmen en vermaken, kletsen, met de fam van m'n moeder (klein groepje) Mama betaald lijkt me erg leuk!
Heb geen zin om weg te gaan of in een Ikea-file te belanden, dus we blijven lekker thuis met een paasontbijtje en misschien nog eieren zoeken.
Wijzelf doen nix aan pasen. Met de buurtvereniging gaan onze 2 jongsten op 2e paasdag eieren zoeken en de oudste heeft dan een fietstocht.
hey hey nou met pasen moet ik werken, de 1e en 2e paasdag maar dan ben ik wel lekker vrij met koninginnedag en pinksteren, haha
Moet werken op Goede Vrijdag, maar ben met het Pasen lekker vrij. 2e Paasdag wedstrijd met mijn hond, dus weer een dagje onder de pannen.
Wij gaan eerste paasdag niks bijzonders doen geloof ik, gewoon lekker samen met een paasontbijtje ofzo. 2e paasdag wordt mijn tante 45 en mijn broertje 18 en ze gaan het samen vieren
Mijn hond (Jack Russell) en ik doen mee met de Nederlandse competitie behendigheid/agility van de FHN (=Federatie Hondensport Nederland). Dus dat gespring over die hindernissen en door tunnels enzo. Van onze club komen 3 combinaties uit, maar deze keer gaan we met 2 combinaties heen. Altijd gezellig, maar wel een hele lange dag (+/- 5 uur 's ochtends eruit en 's avonds rond 7 uur thuis ). Tja 't is weer wat anders dan de voetbal.
Wij gaan heerlijk lang uitslapen, dan samen brunchen en s middags een wandeling in het bos of langs het strand.
ik ben helemaal overdonderd! Vriendlief heeft geregeld dat we zaterdag naar Scheveningen gaan Heeft een hotelletje geregeld,en we komen zondagavond dan pas terug was echt een complete verrassing,ben helemaal blij
Jelina gaat 1e paasdag na de paashaas. En dan eieren zoeken, en 2e paasdag gaan we lekker met de sneeuw spelen denk ik (zoals het er nu na uit ziet)
Helaas is Pasen net zo'n verplicht nummer als kerst in onze families... De ene paasdag zitten we bij mijn familie, de andere bij zijn... Maar (!) we hebben afgesproken dat we pas vanaf het avondeten aanwezig zullen zijn Op beide dagen. Wat we verder gaan doen? Vanavond naar de kerk voor de Goede Vrijdag dienst, morgen boodschappen doen voor het paasweekend, ik wil dan wel een lekkere brunch maken voor ons tweetjes . En zondagochtend naar de Paasdienst in de kerk.