pasen

Discussie in 'De lounge' gestart door jolien, 10 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wow en dat terwijl er in die buurt toch een aardige katholieke enclave zit toch? (Noordwijkerhout enzo?) Wat voor een winkel is dat? Misschien vind ik het wel leuk om daar te shoppen?

Wij gaan eerste paasdag brunchen met mijn oma (wordt dit jaar 90), met moeders, zus, zwager, neefje en tante. Heel gezellig.
    Tweede paasdag.. lekker NIKSEN!

Pien

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    eerste paasdag gaan wij niets doen en tweede paasdag wordt onze dochter 1 jaar! dat gaan we vieren met de familie.

3. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Wij zijn maar 2 dagen per jaar gesloten en dat is 1ste kerstdag en 1 januari de rest van alle feestdagen zijn wij geopend! en dat geld voor alle winkels in de hoofdstraat van Noordwijk
    ik werk trouwens in de hanstextiel van noordwijk ;)

xxx maria

4. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    hahaha bedankt voor jullie reacties

we gaan denk ik maar wat anders doen

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    1e paasdag is mijn schoonbroer jarig dus dan gaan we daarnaartoe en 2e paasdag komen vrienden hierheen, eieren verstoppen in de tuin (mits het weer meewerkt) en dan gaat de papa ervan verkleed als paashaas voor de 3 kids :D

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Eerste paasdag gaan we koffie drinken met mijn schoonfamilie. 's Avonds gaan we eten bij vrienden.
    Voor tweede paasdag hebben we nog geen plannen. Naar een meubelwinkel is ons dan iets te druk, hoewel we daar normaal gesproken wel van houden!

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij hebben hier in de buurt een arrangement, eten, zwemmen en vermaken, kletsen, met de fam van m'n moeder (klein groepje)
    Mama betaald :D lijkt me erg leuk!

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Heb geen zin om weg te gaan of in een Ikea-file te belanden, dus we blijven lekker thuis met een paasontbijtje en misschien nog eieren zoeken.

9. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wijzelf doen nix aan pasen. Met de buurtvereniging gaan onze 2 jongsten op 2e paasdag eieren zoeken en de oudste heeft dan een fietstocht.

10. wilmatjuh

wilmatjuh Actief lid

18 nov 2007
    188
    0
    0
    assen
    hey hey

nou met pasen moet ik werken, de 1e en 2e paasdag :cry: maar dan ben ik wel lekker vrij met koninginnedag en pinksteren, haha :thumup:

11. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Moet werken op Goede Vrijdag, maar ben met het Pasen lekker vrij.
    2e Paasdag wedstrijd met mijn hond, dus weer een dagje onder de pannen.

12. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Wij gaan eerste paasdag niks bijzonders doen geloof ik, gewoon lekker samen met een paasontbijtje ofzo. 2e paasdag wordt mijn tante 45 en mijn broertje 18 en ze gaan het samen vieren

13. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    even off topic wat voor wedstrijd met je hond?

14. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Mijn hond (Jack Russell) en ik doen mee met de Nederlandse competitie behendigheid/agility van de FHN (=Federatie Hondensport Nederland). Dus dat gespring over die hindernissen en door tunnels enzo. Van onze club komen 3 combinaties uit, maar deze keer gaan we met 2 combinaties heen. Altijd gezellig, maar wel een hele lange dag (+/- 5 uur 's ochtends eruit en 's avonds rond 7 uur thuis ;) ). Tja 't is weer wat anders dan de voetbal.

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wij gaan heerlijk lang uitslapen, dan samen brunchen en s middags een wandeling in het bos of langs het strand.

16. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ik ben helemaal overdonderd!

Vriendlief heeft geregeld dat we zaterdag naar Scheveningen gaan :)
    Heeft een hotelletje geregeld,en we komen zondagavond dan pas terug :)

was echt een complete verrassing,ben helemaal blij :D

17. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wat leuk veel plezier!

18. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Dan hoop ik te bevallen :) . En anders lekker brunchen bij m'n ouders.

19. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Jelina gaat 1e paasdag na de paashaas. En dan eieren zoeken, en 2e paasdag gaan we lekker met de sneeuw spelen denk ik (zoals het er nu na uit ziet)

20. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Helaas is Pasen net zo'n verplicht nummer als kerst in onze families... De ene paasdag zitten we bij mijn familie, de andere bij zijn... Maar (!) we hebben afgesproken dat we pas vanaf het avondeten aanwezig zullen zijn :) Op beide dagen.

Wat we verder gaan doen?
    Vanavond naar de kerk voor de Goede Vrijdag dienst, morgen boodschappen doen voor het paasweekend, ik wil dan wel een lekkere brunch maken voor ons tweetjes . En zondagochtend naar de Paasdienst in de kerk.

Deel Deze Pagina