Ik zou even een uurtje gaan slapen, en manlief zou de Irish Stew in de gaten houden die al sinds gisteren in de maak is. Kom ik net beneden, ruik ik een vreselijke brandlucht. Meneer had het vuur maar even hoger gezet want het kookte maar niet *nee duh, het moet sudderen* dus het was compleet ingekookt en aangebrand. Uren werk en duur vlees kan zo de prullenbak in, en we hebben dus ook niets te eten in huis voor vandaag, morgen zouden we boodschappen gaan doen. Ik hoop maar dat die pan nog schoon wordt..
Sorry, waarschijnlijk vind jij het (nog) niet zo heel grappig maar ik doe het zowat in mn broek hier hahaha
hahahaha tja kan nu antwoorden dat het typisch man is maar dat zou niet waar zijn.. Hier in huis is mijn vriend de keukenprins en ik de keukenkluns... Misschien soepje met stokbrood vanavond?
Uh, nee ik kan er niet om lachen nee, ik verga van de honger, het totale gerecht kost ca. 10 euro per persoon, en mn huis stinkt als de ziekte. Nee, meneer kan beter even bij me uit de buurt blijven, of ik schiet m af.
Ik zou niet weten waar ik dat van zou moeten maken, we hebben dus letterlijk niets meer in huis, ja nog 2 aardappelen en een pakje pudding. Heb van het weekend de hele inhoud van de vriezer weg kunnen gooien door een stroomstoring, dus het was dringend tijd om boodschappen te doen.
zou d'r ook niet om kunnen lachen denk ik nee. vraag hem maar fijntjes hoe hij denkt dit op te gaan lossen. er moet toch gegeten worden.
Ja dat is weer echt mannen. ik zou daar ook echt niet tegen kunnen. Wat word het nu vanavond? hier zouden we een probleem hebben de eerst volgende winkel is 13 km verderop
Wordt hier niet bezorgd, niets wordt hier bezorgd, dat krijg je als je midden in de ardennen woont met het dichtsbijzijnde stadje op 25km afstand. Daarbij sneeuwt het hier nu behoorlijk en hebben we enkel een fiets
ook al een stroomstoring? nou het is wel raak! (wij nl vorige wk donderdag) maarehm ja dan wordt het moeilijk... ook niets voor in de frituurpan in huis? Ik weet het anders ook echt niet...
Ja hier dus ook, 25km voor een winkel zonder auto in de sneeuw gaat dus niet. Godzijdank zijn er nog wel potjes voor mn oudste, maar voor ons dus niets.
Moet er wel een pizzeria zitten, en die zit er dus niet Afgelopen week is het hier noodweer geweest, wij waren op vakantie, en de stroom is uitgevallen. Je wilt de meur niet weten die uit de vrieskiest kwam zetten toen ik die open deed! Daar zat dus ook alles voor de frituur in Nou ja, ik ga maar 2 aardappels eten ofzo, misschien dat de buren thuis zijn (1km verderop ) en kan ik daar wat lenen. Als die stomme kippen nou gewoon eieren zouden leggen zou ik dat nog hebben, maar zelfs die zijn dwars :
pffff dan wordt het idd erg lastig... zeker niemand in de buurt die ff op en neer met je kan rijden naar de winkels? probeer met je mee te denken naar de oplossing
Lol Ja, dat dan weer wel, geen normaal eten, maar wel pudding Ach, gelukkig komt er nog water uit de kraan, en hebben de kinderen eten, in het allerergste geval "steel" ik een potje van de oudste Manlief heeft pech, die mag verbrande Stew eten