Ah nee he! Mannen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Fiene, 10 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ik zou even een uurtje gaan slapen, en manlief zou de Irish Stew in de gaten houden die al sinds gisteren in de maak is.
    Kom ik net beneden, ruik ik een vreselijke brandlucht. Meneer had het vuur maar even hoger gezet want het kookte maar niet *nee duh, het moet sudderen* dus het was compleet ingekookt en aangebrand. Uren werk en duur vlees kan zo de prullenbak in, en we hebben dus ook niets te eten in huis voor vandaag, morgen zouden we boodschappen gaan doen.
    Ik hoop maar dat die pan nog schoon wordt..

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    :) Sorry, waarschijnlijk vind jij het (nog) niet zo heel grappig maar ik doe het zowat in mn broek hier hahaha :)

3. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    hahahaha tja kan nu antwoorden dat het typisch man is maar dat zou niet waar zijn..

Hier in huis is mijn vriend de keukenprins en ik de keukenkluns...

Misschien soepje met stokbrood vanavond?

4. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Uh, nee ik kan er niet om lachen nee, ik verga van de honger, het totale gerecht kost ca. 10 euro per persoon, en mn huis stinkt als de ziekte. Nee, meneer kan beter even bij me uit de buurt blijven, of ik schiet m af.

5. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ik zou niet weten waar ik dat van zou moeten maken, we hebben dus letterlijk niets meer in huis, ja nog 2 aardappelen en een pakje pudding. Heb van het weekend de hele inhoud van de vriezer weg kunnen gooien door een stroomstoring, dus het was dringend tijd om boodschappen te doen.

6. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    zou d'r ook niet om kunnen lachen denk ik nee. vraag hem maar fijntjes hoe hij denkt dit op te gaan lossen. er moet toch gegeten worden.

7. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    pizzatje bestellen?

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ja dat is weer echt mannen. ik zou daar ook echt niet tegen kunnen.
    Wat word het nu vanavond? hier zouden we een probleem hebben de eerst volgende winkel is 13 km verderop

9. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Wordt hier niet bezorgd, niets wordt hier bezorgd, dat krijg je als je midden in de ardennen woont met het dichtsbijzijnde stadje op 25km afstand. Daarbij sneeuwt het hier nu behoorlijk en hebben we enkel een fiets ;)

10. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    pizza bestellen......

11. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    ook al een stroomstoring? nou het is wel raak! (wij nl vorige wk donderdag)

maarehm ja dan wordt het moeilijk... ook niets voor in de frituurpan in huis? Ik weet het anders ook echt niet...

12. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ja hier dus ook, 25km voor een winkel zonder auto in de sneeuw gaat dus niet. Godzijdank zijn er nog wel potjes voor mn oudste, maar voor ons dus niets.

13. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.914
    5.233
    113
    Home
    misschien hebben de buren iets over?

14. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Moet er wel een pizzeria zitten, en die zit er dus niet ;)
    Afgelopen week is het hier noodweer geweest, wij waren op vakantie, en de stroom is uitgevallen. Je wilt de meur niet weten die uit de vrieskiest kwam zetten toen ik die open deed!
    Daar zat dus ook alles voor de frituur in ;)
    Nou ja, ik ga maar 2 aardappels eten ofzo, misschien dat de buren thuis zijn (1km verderop :) ) en kan ik daar wat lenen. Als die stomme kippen nou gewoon eieren zouden leggen zou ik dat nog hebben, maar zelfs die zijn dwars : :rolleyes:

15. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Je hebt iig pudding als toetje :p (ok, ook niet grappig)

16. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    pffff dan wordt het idd erg lastig...
    zeker niemand in de buurt die ff op en neer met je kan rijden naar de winkels?

probeer met je mee te denken naar de oplossing

17. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Lol :D Ja, dat dan weer wel, geen normaal eten, maar wel pudding :D Ach, gelukkig komt er nog water uit de kraan, en hebben de kinderen eten, in het allerergste geval "steel" ik een potje van de oudste ;) Manlief heeft pech, die mag verbrande Stew eten :)

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Jeetje dat is een stuk minder,heb je ook geen fruit meer liggen misschien een fruitsalade ofzo?

19. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

20. henkie24

henkie24 Niet meer actief

mmm ik ben hier meestal degene die het eten verkloot :) sterkte ermee

Deel Deze Pagina