Dode baby gevonden in vuilniszak in Breda | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Voorbijgangers hebben dinsdagmiddag het stoffelijk overschot van een pasgeboren baby gevonden in een vuilniszak. Uit sporen die de politie aantrof, wordt de conclusie getrokken dat de moeder mogelijk medische hulp nodig heeft. Het is volgens de politie van groot belang dat de moeder zich onder medische behandeling laat stellen. Het babylichaampje werd rond het middaguur gevonden op de galerij van een flat aan de Ganzerik in de Bredase wijk Haagse Beemden. Tot op heden heeft zich nog niemand gemeld die bij de zaak betrokken is. De politie is een opsporingsonderzoek begonnen. Op de baby zal sectie worden verricht. ------------------------------------------------ Je hoort het steeds vaker. Hopelijk vinden ze de moeder.
WTF !!!?? Serieus is dit een " trend " ofzo bah wagelijk. Arm arm babietje. Ik snap niet waar dit voor nodig is in een land als Nederland. Kies dan voor abortus maar je kindje als vuil dumpen is het laagste wat er bestaat.
Vreselijk! Arm baby'tje. Snap echt niet hoe je zo'n kleintje kan vermoorden, breng het dan naar een opvang oid.
Volgens mij wordt er niet geschreven dat het kindje vermoord is. Er moet nml. nog sectie verricht worden. Maar wat een Ongelofelijk Naar Bericht.
Vind het écht hoog tijd worden voor babyluikjes door heel Nederland....Je hoort het momenteel veel te vaak. Afschuwelijk dit!
Ik ben het met je eens dat het compleet respectloos is, maar misschien is het kindje doodgeboren en is de moeder een 14 jarig meisje dat misbruikt is, dan is het baby'tje (hoe erg de vindplaats ook is) niet vermoord. (Ik noem maar even een van de duizend scenario's).
Echt verschrikkelijk... Dit blijft maar aan de gang. Alsof de ene pscych na de ander wordt geprikkeld om hetzelfde te doen. Dit is trouwens geen oordeel. Iemand die zoiets doet, moet echt ver heen zijn en heeft dringend hulp nodig, en ik hoop dus dat die snel gevonden wordt, wie het ook is.
Vind het ook wel makkelijk om te zeggen "had dan voor abortus gekozen". Misschien was het kindje wel hartstikke gewenst maar ging het tijdens de zwangerschap of na de bevalling gruwelijk mis met de moeder. Er staat in het bericht al aangegeven dat de moeder waarschijnlijk dringend medisch/psychische hulp nodig heeft. Maar het blijft een vreselijk bericht en ik vind het echt heel erg
Ik ben wel benieuwd waaraan ze konden zien dat de moeder dringend medische hulp nodig heeft. (Psychische hulp begrijp ik natuurlijk wel...) Lag er bijvoorbeeld een heel spoor van bloed bij, of ....