Ouders moeten zich sowieso niet zo mengen in de ruzie van hun spruit. Zeker kinderen van deze leeftijd. Vandaag is het ruzie, morgen zijn ze weer dikke maatjes. Niks zo veranderlijk als een klein kind, behalve het weer dan
Hier bij de kleuterschool ook eens meegemaakt.. Triest.. Je laat je zo wel kennen zeg. Moeders die aan elkaars haren begonnen te trekken en een klap gaf, jawel.. Net toen de kids uit school kwamen.
Bij mij op mijn werk ook eens gehad, op de afscheidsavond van hun kinderen in groep 8 Ik liep net naar het toilet en hoorde geschreeuw bij de voordeur stond daar de vader van een meisje en de moeder van een jongen onwijs ordinair tegen elkaar te schreeuwen en aanstalten te maken om elkaar aan te vliegen.... ik ben er tussen gesprongen en heb erger kunnen voorkomen gelukkig. Kreeg wel een beetje op mijn kop later dat ik er tussen gesprongen was want ik kon net een vuistslag ontwijken....... Stond te beven achteraf en was woest om het feit dat die ouders zich zo hebben laten gaan op een avond als deze en met al die kinderen er bij die hun afscheid hebben........ Leuke herinnering zeg!
Jeetje zeg dat meen je... triest. het zullen je ouders maar zijn. waarschijnlijk waren de kids het in de volgende pauze alweer vergeten als ouders zih er niet mee hadden bemoeid.
Is bij ons op de basisschool ook weleens gebeurd. Twee moeders die toen met elkaar vochten. Overal plukken haar en ze hadden elkaars oorbellen uitgerukt dus uitgescheurde oorlellen en bloed.. pff zo kinderachtig!
Dat is idd echt gebeurd, gisteren met een van de twee moeders staan praten. Zit een heel verhaal achter. En ook al is het niet slim, kan ik het in dit geval ergens wel begrijpen.