Tv-maker Menno Buch overleden | RTL Nieuws ik dacht dat hij kankervrij was verklaard? Schrik er wel van hoor
Las het ook net. Ellendige ziekte! Ik keek altijd met veel "plezier" naar buch in de bajes. Een mooie documentaire waarin hij zowel de gevangenen als de bewakers aan het woord kwamen. Hij wist naar mijn idee de juiste snaren te raken in dat programma.
Zag dat nadat hij de 2e keer kanker had gehad (1e keer had hij tongkanker) hij schoon was verklaard Menno Buch genezen van kanker - Televizier Maar dan zo plots nu overlijden.. In de media ook niet gehoord dat hij slecht lag, lijkt me dan erg onverwacht ipv een lang ziekbed.. Vond het zo'n charismatische man.. Erg prettig om naar hem te luisteren, echt een man met passie voor het vak
Ik dacht ook dat hij 'schoon' was verklaard. Schrik er toch van. Veel te jong! Daarbij vond ik het een hele interessante man. Zijn documentaires over het gevangenisleven vond ik erg goed.
Ja ik ken hem nog van een heel ander soort programma (kuch kuch. ). Verdrietig altijd, dit soort dingen.
ik wist dat die kanker had, of heeft gehad, dat is me wel bijgebleven, het komt bij ook wel onverwachts aan, zeker gezien die begin dit jaar nog in een interview gaf dat nog veel Buch in bajes soorten wilt maken, zelfs in een TBS kliniek wou dat nog doen, nou dan krijg je als kijker niet de indruk dat die ten dode is opgescheven, Sorry dat klinkt echt rotter dan ik het daadwerkelijk bedoel ik vond het een indrukwekkend man, een charmante man die passie voor zijn vak had en inderdaad snaren kon raken zeker bij de gevangenis documentaire, ik vind heel erg jammer dat er nooit meer in de bajes komt, arme familie
Hij wilde niet verder leven met een sluipmoordenaar in zijn lichaam en heeft naar wat ik tot nu toe gelezen heb zelf voor de dood gekozen. Hoe dan ook vreselijk jong nog.
Ik ken hem eigenlijk ook alleen als grote 06-lijnen exploitant en zijn programma 'Sex voor de Buch', dat was echt retecontroversieel!
Hij had wel wat, Ik kon ook graag kijken naar zijn broer ( hoe gek die ook is die kon zo interessant vertellen over de de ( dodo) Hij had zeker Charisma, En zijn programma buch in de bajes ja vond ook dat hij mooie gesprekken met de gevangen had en ze goed liet uitkomen in het programma wat ze ook gedaan hebben interessant stukje mee kijken in de gevangenis. Rip,