Kleine baby's grote zorg

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door proudmommy2013, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Weer een nieuwe serie,

Deze behoorlijk heftig zeg.
    Faber krijgt een drain... Kan het normaal goed zien, maar dit was heftig. Te zien dat ze in het hoofd snijden...

2. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Waneer is die begonnen dan?

3. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    ja, zo zielig. Het lijkt me zo heftig als er iets met je kind is bij de geboorte. Ik voel me gezegend met een gezond meisje.

4. proudmommy2013

21:30 vandaag! Wist het ook niet

5. proudmommy2013

Ja echt!

Net ook kindje geboren met gat in buik, de darmen zijn te zien. Inmiddels teruggegroeid en buik dicht. Pittige verhalen dit

6. KimK

KimK Niet meer actief

Pff. Echt hé dan weet je weer hoe fantastisch gelukkig je mag zijn met een gezond kindje.

7. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Zeg dat wel. Sommige stukjes zijn best we heftig om te zien.. gelukkig ook veel verhalen met een happy end :)

8. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Vond dit ook heel heftig om te zien.. Mijn zoontje heeft met zijn geboorte ook een hersenbloeding gehad.. Hij wordt bijna 4 maar ik kan me elk moment op de Nicu nog herinneren..

9. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Verschrikkelijk moet dat zijn geweest.
    Merk je er nog wat van?

10. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Nee eigenlijk niet.. Hij heeft ruim 8 maanden fysiotherapie gehad omdat hij niet goed wist wat hij met zijn armpjes en beentjes moest.. Dit omdat de bloeding invloed kon hebben op het motorische deel van de hersenen (geloof dat ze het zo noemden) maar nu gaat het heel goed met hem. Hij ontwikkelt zich hetzelfde als andere kinderen van zijn leeftijd. Over 2 weken gaat hij naar de basisschool en ik verwacht daar eigenlijk ook geen problemen, al moet ik wel zeggen dat ik dat nog wel even spannend vind.. Hoewel dat een beetje ongegrond is, want hij heeft natuurlijk de afgelopen 4 jaar ook al enorm veel geleerd en dat is ook allemaal goed gegaan..

11. Nati

Nati Niet meer actief

Ik vond het heel heftig om te zien. Kan er eigenlijk niet zo goed tegen en mijn man ook niet. We zijn na afloop gelijk bij onze dochter gaan kijken die lekker lag te slapen. Wat een geluk en rijkdom lag daar in het bedje!

In het voorstukje van volgende week zag je dat het naar omstandigheden goed gaat met Faber, mooi!

Ik moest wel een beetje lachen om die vrouw, die voor de derde keer ging bevallen. Vooral dat ze een paar seconden nadat het kind er uit was vroeg waar de camera was (lekker praktisch). Volgens mijn man viel ik dan nog best mee. :D

12. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Huh? De serie was toch juist net afgelopen?

Liefs,

13. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Mijn man en ik dachten dat het haar 1e was. OMG wat een aanstelster! Nadat ze vroeg om de camera, vroeg ze ook of er wel batterijen in zaten?! Volgens mij viel het wel mee met de pijn als je daar al mee bezig kunt zijn een seconde nadat je kind geboren is.

14. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Ik kan er zelf niet echt naar kijken, maar ik vind het wel goed dat hier op deze manier aandacht aan geschonken wordt.

15. Nati

Nati Niet meer actief

Nope, was nr. 3! Maar ik zag dat haar andere meisjes al iets ouder waren, dus misschien was ze vergeten hoe het moet of zo. :D En het is lastig te beoordelen hoe de pijn voelt voor een ander, maar eerlijk gezegd vond ik haar ook een beetje aanstellerig.

16. JackyiRo

JackyiRo Actief lid

23 mrt 2012
    218
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij ook niet. Onze zoon is 13 weken te vroeg geboren en heeft 5 maanden op de nicu gelegen. Inderdaad goed dat deze docu er is maar wij weten helaas te veel en het is te confronterend voor ons.

17. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Wat een harde opmerking zeg!
    Toen mijn dochter eruit was, was de pijn meteen weg en rook ik een gore poep lucht waar ik opmerkingen over maakte.

volgens mij is die vrouw heel snel bevallen en dat doet zeker wel pijn.
    Misschien was die vrouw de hele tijd al bezig in haar hoofd met foto's maken? Dan is het toch niet zo gek dat zo'n opmerking eruit floept als ontlading toch.

18. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

Dacht idd in 3 uur bevallen, want ze kwamen kijken of t wel echte weeen waren en toen had ze al 8-9cm. Ook was er van te voren afgesproken dat ze een ruggeprik wou krijgen en dat kon niet doorgaan omdat t te snel ging.

19. lea

lea Fanatiek lid

Ik dacht wel even van, geniet toch even van het moment, maar ach wie weet had ze de vorige keren geen goede foto' s van net na de geboorte of was het ontlading.....ik ben benieuwd naar de rest van de serie.

20. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

Ohh dat dacht ik ook hoor vooral omdat er een prof camera op dr neus zat dus genoeg beeldmateriaal :p

Zal wel een ontladingsreactie zijn. Ik vroeg bij beide gelijk, en wat s het? Want we wisten niet wat t zou worden

Deel Deze Pagina