En toch... Natuurlijk, onze eigen zwangerschap was nog niet zo ver gevorderd toen we het vreselijke nieuws hoorden dat ons kindje niet meer leefde, maar zowel voor mij als voor mijn lief was het goed om onze dingen te blijven doen. Ik heb drie dagen nadat onze wereld instortte mezelf het podium op geschopt voor een generale repetitie met mijn band en de dag daarna heb ik opgetreden. Niet omdat ik daar nou zo vreselijk veel zin in had, maar wel omdat ik mijn team (in mijn geval de band) om me heen wilde hebben en omdat ik wilde voelen dat ik naast al dat verdriet nog steeds mezelf was. Mijn lief moest werken, en hoe moeilijk hij dat ook vond, het hielp hem wel om te voelen dat hij meer was dan alleen de verslagen vader van een zeer gewenst vlindertje. Ik denk dat er zowel voor thuis blijven als voor volhouden iets te zeggen valt, en beide keuzes zullen voor hen beiden onnoemelijk zwaar zijn. Laten we niet oordelen, ze zullen het op hun eigen manier moeten doorstaan.
Iedereen verwerkt dit soort verdriet op hun eigen manier, misschien speelt hij idd niet en blijft hij bij zijn vrouw maar misschien zegt hij wel, ik speel en draag de wedstrijd op aan mijn dochter, je weet het niet....en niemand mag erover oordelen.
inna lillah wa inna ilayhi laraji3oun heel veel sterkte voor khalid, zijn vrouw en familie dat ze de kracht mogen vinden om dit grote verlies van hun dochtertje te verwerken
ik vind het echt vreselijk wat er is gebeurt voor khalid en zijn vrouw en familie inna lillah wa inna ilayhi laraji3oun
Boulahrouz wil spelen Khalid Boulahrouz heeft Marco van Basten laten weten dat hij beschikbaar is voor het duel van komende zaterdag tegen Rusland. De verdediger werd vandaag getroffen door het overlijden van zijn te vroeg geboren dochtertje. Gisteren verliet Boulahrouz onverwacht de training nadat zijn vrouw met spoed opgenomen was in het ziekenhuis. Vanwege het tragische voorval heeft Van Basten Boulahrouz de vrijheid gegeven om het hotel te verlaten wanneer hij wil om zijn vrouw te bezoeken. Van Basten: "Ik begrijp dat het heel moeilijk is voor Khalid en we zullen hem zo goed mogelijk steunen. Toch moet de focus op zeker moment naar Rusland en dat wil Khalid ook." bron:fok.nl
Khalid vanaf hier wil ik laten weten diep maar dan ook echt diep respect voor jou en je vrouw te hebben door te kiezen om door te gaan voor de titel met het Nederlands elftal hopelijk word het team door deze tragische gebeurtenis nog hechter en zullen ze in jou belang voetballen om de titel binnen te halen 29 Juni, om de pijn enigszins te verzachten Heel veel sterkte voor je vrouw en jou..... 1ste klas gozer
vreselijk nieuws ........iedere keer als ik het weer hoor staan de traantjes in mijn ogen ....... veel sterkte met het grote verlies van een prachtig dochtertje .....
Gister is het dochtertje van Khalid Boulahrouz overleden . Het dochtertje van de Oranje-speler werd woensDag te vroeg geboren . zet daarom een bal voor je msn naam uit respect voor Khalid familie .
Ooh ik hoor dit vreselijke nieuws nu pas, krijg hier zo veel kippevel van, vreselijk. Heel veel sterkte.