Pasgeboren dochter Boulahrouz overleden

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door 40plusmama, 19 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Las het op m'n werk, tranen liepen over mijn wangen :cry:

Maar ik vraag me nou toch af wat voor complicaties het waren. Zw. vergiftiging hoorde ik op de radio, maar da's toch onmogelijk rond de 22 weken?

2. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    hier zijn geen woorden voor :cry:

3. Meerkat

Meerkat Actief lid

1 jun 2008
    392
    0
    0
    Zuiden des lands
    Vreselijk nieuws.... Mijn hart gaat uit naar Khalid, zijn vrouw en hun familie.

4. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    vind het echt verschrikkelijk voor ze,echt triest
    hoorde bij hvn dat ze 24 weken zwanger was,maar weet niet pecies wat er nu precies aan de hand was.
    maar hoe dan ook,het is verschrikkelijk :cry:

5. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Verschrikkelijk nieuws. Hier weten veel als geen ander hoe bizar moeilijk dit is.
    Ook ik wil even zeggen dat NIEMAND het recht heeft te oordelen of Khalid wel of niet speelt. Het is HUN verlies en ZÏJ hebben alle het recht hiermee om te gaan zoals zij kiezen. Ik zou het prachtig vinden als hij de kracht heeft te spelen en te scoren, met Anissa op zijn schouder!

Verder probeer ik een manier te vinden via de media Nederland op te roepen een kaars aan te steken tijdens de kwartfinale. Mocht iemand connecties hebben bij de omroep... Alle hulp is welkom.

Het zal hoe dan ook een hele bijzondere en emotionele kwartfinale worden.

6. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Verschrikkelijk :(

7. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Een start...

Als iedereen die hier komt een mail stuurt naar hart@sbs.nl met het verzoek Nederland op te roepen een kaars aan te steken tijdens de kwart finale....

Verder:
    ad@ad.nl
    redactie-i@telegraaf.nl
    nosbinnenland@nos.nl

Het zou mooi zijn als niet alleen het elftal, maar heel Nederland laat zien dat we meeleven.

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0

9. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Linka, dank.
    Was erg emotioneel gisterenavond toen ik zag en hoorde wat er gebeurd was. Misschien draafde ik een beetje te ver door met mijn oproep.
    Maar hier branden in ieder geval 2 kaarsjes morgenavond.

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik zie het ook dat je ook prachtige engeltje hebt, jij ook sterkte...!

In iedere geval ga ik zeker kaarsjes branden voor Engeltjes......

11. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Verschrikkelijk nieuws dit. Ik wens Khalid en zijn vrouw heel veel sterkte toe.
    En dat ze mbt de wedstrijd een keuze mogen maken waar zij zich zelf het prettigst bij voelen.

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik verwacht half om half eigenlijk wel zwarte bandjes tijdens de wedstrijd .......vind het verschrikkelijk zoals ik al eerder zei .....zeker nu net bekend is dat dirk kuyt weer papa word ....

13. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Echt vreselijk,heb er verder geen woorden voor :cry:

14. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Verschrikkelijk... :cry:
    Ik zit met tranen in mijn ogen. Nu en op het moment dat ik het hoorde.
    Khalid is mijn favoriete speler, al jaren, en ik zou het heel sterk vinden als hij speelt in de kwart finale tegen Rusland. Hier brandt morgen een kaarsje tijdens de wedstrijd.

15. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Precies, en zijn vrouw is al bijna 20 weken begreep ik. Dus dat zou maar weinig gescheeld hebben. Confronterend lijkt me. Als zal Boulahrouz dat wellicht al eerder geweten hebben.
    Toch zijn er aardig wat jonge papa's in de ploeg. Ik denk en hoop dat ze hem daardoor goed kunnen steunen.

16. Aura

Aura Niet meer actief

Vind het zo ongelofelijk erg voor Khalid en Sabia...en natuurlijk de hele familie en vrienden...toen ik het gisteren hoorde dat ik echt dit is te erg hij speelde de sterren van de hemel maar nu heeft hij een sterretje aan de hemel.... alles komt dan zo samen in een korte periode.
    Wat hij besluit te doen vind ik beide erg sterk....Als hij wil stoppen vind ik dat heel moedig en als hij door wilt gaan (zoals hij heeft gezegd) vind ik dat enorm sterk en dan zal hij het wrs. voor zijn dochtertje doen denk ik.

Waar ik erg van ben geschrokken is dat er is gezegd toen hij van uitlooptraining wegging dat het wel drugs zou zijn geweest en dat het een landverader is heb ook verschillende mensen zien schrijven....echt zooo ongelofelijk wat mensen denken te kunnen zeggen......

Hier branden morgen ook kaarsjes voor voor de kleine meid en wil ze via deze weg veel sterkte wensen voor het enorme verlies en verdriet wat ze op dit moment hebben.....

p.s. wat betekent die arabische tekst noura?

17. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik vind het vreselijk.

Wat me ook heel zwaar lijkt, en dat kan natuurlijk ook een grote steun zijn.
    Is dat heel nederland erover meepraat. Het is heel lief, maar ik had het graag binnen de familiekring gehouden.
    Maar dat gaat eenmaal niet als je een ''BNNer'' of bekende voetballer bent.
    Het lijkt me juist zwaarder voor het verwerken als iedereen op tv of in de kranten erover heeft.

Het is toch heel persoonlijk,

18. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    nee hoor helaas kan dat wel, het heet het help syndroom. Helaas gebeurd het vaker, daarom is controle tijdens de zwangerschap zo belangrijk.

19. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    Inna lillahi wa inna Ilaha radjioen
    Dit betekend we behoren tot Allah en tot Hem zullen we terugkeren.

Ook mijn medeleven en gedachten gaan naar Khalid en zijn vrouw uit

20. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    inna lillah wa inna ilayhi laraji3oun
    heb tranen in me ogen
    ik wens jullie veel sterkte met dit grote verlies

Deel Deze Pagina